Rozwiń menu Tematy pomocy ‹ Powrót

Czy mogę kontynuować oglądanie po jakimś czasie?

Oczywiście! Dzięki funkcji „kontynuuj oglądanie” w player możesz dokończyć oglądanie wybranego materiału wideo w wybranym przez siebie momencie – nie ważne czy będzie to za godzinę czy następnego dnia.

Dodatkowo nie musisz martwić się tym żeby zapamiętać, w której minucie skończyłeś oglądać – nasz system zrobi to za Ciebie i odtworzy materiał dokładnie w momencie, w którym przerwałeś oglądanie.

Jeśli chcesz kontynuować oglądanie w przeglądarce internetowej, zaloguj się na konto player i kliknij ikonę serca w prawym górnym rogu ekranu. Znajdziesz tam zakładkę „Kontynuuj oglądanie”, a w niej wszystkie przerwane materiały.

Jeżeli chciałbyś dokończyć oglądanie wybranego materiału w aplikacji mobilnej player, wejdź do menu klikając 3 kreski w lewym górnym rogu ekranu. Następnie wybierz zakładkę „Mój player” ->„Kontynuuj”.

Jeśli korzystasz z aplikacji dostępnej na Smart TV w menu głównym wybierz opcję "Mój player" -> "Kontynuuj".

Miłego oglądania!

Czy ta odpowiedź była pomocna?
Przekaż nam informacje jak możemy ulepszyć ten artykuł:
30% uznało odp. za pomocną
Podobne pytania:

Tutoriale i samouczki

Przydatne materiały wideo, które pozwolą rozwiązać Twój problem

Skontaktuj się z nami

Wybierz wygodną dla Ciebie formę kontaktu z pomocą Player