Czy mogę kontynuować oglądanie po jakimś czasie?
Oczywiście! Dzięki funkcji „kontynuuj oglądanie” w Playerze możesz dokończyć oglądanie materiału wideo w wybranym przez siebie momencie – nie ważne czy będzie to za godzinę czy następnego dnia.
Dodatkowo nie musisz martwić się tym żeby zapamiętać, w której minucie skończyłeś oglądać – nasz system zrobi to za Ciebie i odtworzy materiał dokładnie w momencie, w którym przerwałeś oglądanie.
Jeśli chcesz kontynuować oglądanie w przeglądarce internetowej, zaloguj się na konto Playera i kliknij w Mój player na górze ekranu. Znajdziesz tam zakładkę „Kontynuuj oglądanie”, a w niej wszystkie przerwane materiały.
Jeżeli chciałbyś dokończyć oglądanie wybranego materiału w aplikacji mobilnej Player, Kliknij w Mój player na dole ekranu. Następnie wybierz zakładkę „Kontynuuj”.
Jeśli korzystasz z aplikacji dostępnej na Smart TV w menu głównym wybierz opcję "Mój Player" -> "Kontynuuj".
Miłego oglądania!