Rozwiń menu Tematy pomocy ‹ POWRÓT

Dlaczego nie mogę się zalogować?

W przypadku problemów z logowaniem upewnij się, że dane, którymi próbujesz się zalogować do player są poprawne. Dodatkowo sprawdź czy nie masz włączonego CapsLocka na swojej klawiaturze – jest to bardzo ważne podczas logowania, a zwłaszcza wpisywania hasła, ponieważ nasz system rozpoznaje i rozróżnia wielkie i małe litery w haśle.

Jeżeli masz pewność, że adres e-mail jest taki sam jak ten wskazany podczas rejestracji, a hasło przez Ciebie wpisywane nie zawiera błędów, spróbuj zalogować się korzystając z innej przeglądarki.

Pamiętaj, żebyś mógł się zalogować w większości witryn, w tym do player, Twoja przeglądarka musi zezwalać na zapisywanie plików cookie. Upewnij się, czy w przeglądarce, z której korzystasz, jest włączona opcja "Zezwalaj witrynom na zapis i odczyt danych w plikach cookie".

Sprawdź również ustawienia opcji "Blokuj pliki cookie innych firm". Do prawidłowego zalogowania do player musi być ona wyłączona. 

Korzystasz z przeglądarki mobilnej Safari? Upewnij się, że wyłączone są 2 poniższe opcje w Ustawieniach Safari w Twoim urządzeniu:

- Blokuj śledzenie poza witryną

- Blokuj wszystkie cookie

Problem dalej występuje? Koniecznie skontaktuj się z naszym Zespołem Obsługi Klienta korzystając z formularza kontaktowego, który znajduje się na dole strony.

Czy ta odpowiedź była pomocna?
Przekaż nam informacje jak możemy ulepszyć ten artykuł:
19% osób uznało odpowiedź za pomocną.

Skontaktuj się z nami

Wybierz wygodną dla Ciebie formę kontaktu z pomocą player
  • Zaloguj się, aby skontaktować się z konsultantem

    Zaloguj się
    Nie masz jeszcze konta na player.pl?
    Zarejestruj się ›
  • Porozmawiaj z konsultantem online

    Wybierz jedną z dostępnych platform
  • Jak możemy Ci pomóc?
    Musisz udowodnić, że nie jesteś robotem!