Dlaczego nie mogę się zalogować?

Jeśli chcesz zalogować się na telewizorze lub przejść do zakupu usługi przez zeskanowanie kodu QR, rekomendujemy korzystanie z wbudowanego skanera kodów na swoim telefonie. W niektórych zewnętrznych aplikacjach do skanowania kodów QR pobieranych ze sklepów Google Play i Apple Store aktualnie obserwujemy pojawianie się po zeskanowaniu kodu QR nieautoryzowanych przekierowań do reklam Google, wymuszających podanie numeru karty i obciążających konto. Player nie jest odpowiedzialny za te przekierowania i nie pobiera w ten sposób płatności od klientów.
Przed autoryzacją zakupu zweryfikuj, czy odbiorcą płatności jest na pewno TVN S.A.


Pamiętaj, że podczas logowania nie jest konieczne wpisywanie numeru karty płatniczej.
W przypadku wystąpienia tego problemu prosimy o zgłaszanie tych reklam do Google i zalecamy kontakt z bankiem celem odzyskania środków poprzez zablokowanie transakcji, złożenie reklamacji lub skorzystanie z opcji chargeback.

Kody QR w aplikacji na telewizorach służą do tego, aby jeszcze szybciej zalogować się do Playera. Wystarczy, że zeskanujesz telefonem kod widoczny na ekranie Twojego telewizora i zostaniesz automatycznie zalogowany.

Pamiętaj, aby korzystać z najnowszej wersji aplikacji. Sprawdź tutaj, dlaczego warto aktualizować aplikację Playera.

Najnowsze wersje aplikacji Player - sprawdź.

W przypadku problemów z logowaniem upewnij się, że dane, którymi próbujesz się zalogować do Playera są poprawne. Dodatkowo sprawdź, czy nie masz włączonego CapsLocka na swojej klawiaturze – jest to bardzo ważne podczas logowania, a zwłaszcza wpisywania hasła, ponieważ nasz system rozpoznaje i rozróżnia wielkie i małe litery w haśle.

Jeżeli masz pewność, że adres e-mail jest taki sam jak ten wskazany podczas rejestracji, a hasło przez Ciebie wpisywane nie zawiera błędów, spróbuj zalogować się korzystając z innej przeglądarki.

Pamiętaj, żebyś mógł się zalogować w większości witryn, w tym do Playera, Twoja przeglądarka musi zezwalać na zapisywanie plików cookie. Upewnij się, czy w przeglądarce, z której korzystasz, jest włączona opcja "Zezwalaj witrynom na zapis i odczyt danych w plikach cookie".

Sprawdź również ustawienia opcji "Blokuj pliki cookie innych firm". Do prawidłowego zalogowania do Playera musi być ona wyłączona. 

Korzystasz z przeglądarki mobilnej Safari? Upewnij się, że wyłączone są 2 poniższe opcje w Ustawieniach Safari w Twoim urządzeniu:

- Blokuj śledzenie poza witryną

- Blokuj wszystkie cookie

Problem dalej występuje? Koniecznie skontaktuj się z naszym Zespołem Obsługi Klienta - przejdź do formularza kontaktowego.

Czy ta odpowiedź była pomocna?
Przekaż nam informacje jak możemy ulepszyć ten artykuł:
53% osób uznało odpowiedź za pomocną.
Masz dodatkowe pytania?
Skontaktuj się z nami