Wyszukiwanie po tagu: nie mogę się zalogować
-
Dlaczego nie mogę się zalogować?
Pamiętaj, aby korzystać z najnowszej wersji aplikacji. Sprawdź tutaj, dlaczego warto aktualizować aplikację Playera. Najnowsze wersje aplikacji Player - sprawdź. W przypadku problemów z logowaniem upewnij się, że dane, którymi próbujesz się zalogować do Playera są poprawne. Dodatkowo sprawdź, czy nie masz włączonego CapsLocka na swojej klawiaturze – jest to bardzo ważne ...
-
Jak mogę się zalogować, korzystając ze swojego konta Samsung?
Obecnie w serwisie Player nie ma możliwości logowania się kontem Samsung. Nie martw się jednak - Twoje konto w naszym systemie dalej jest aktywne! Wybierz ZALOGUJ SIĘ na głównej stronie serwisu Następnie w okienku ZALOGUJ SIĘ wybierz NIE PAMIĘTASZ HASŁA? Następnie wprowadź swój adres e-mail, którym logujesz się do swojego konta Samsung. Wejdź na swoją skrzynkę mailową i odbierz wiadomość, ...
-
Mam problem z zalogowaniem się za pośrednictwem przeglądarki Safari
Podczas próby zalogowania się do swojego konta Player za pośrednictwem przeglądarki Safari napotkałeś problem? Może to wynikać z zainstalowanego na Twoim urządzeniu programu antywirusowego. Jeżeli po wpisaniu poprawnego loginu i hasła wciąż widzisz okienko do logowania spróbuj zamknąć przeglądarkę, wyłączyć program antywirusowy lub dodać witrynę https://www.player.pl do wyjątków, a następnie uruchomić przeglądarkę i ...