Rozwiń menu Tematy pomocy ‹ POWRÓT

Mam problem z zalogowaniem się za pośrednictwem przeglądarki Safari.

Podczas próby zalogowania się do swojego konta player za pośrednictwem przeglądarki Safari napotkałeś błąd?

Może to wynikać z zainstalowanego na Twoim urządzeniu programu antywirusowego.

Jeżeli po wpisaniu poprawnego loginu i hasła wciąż widzisz okienko do logowania spróbuj zamknąć przeglądarkę, wyłączyć program antywirusowy lub dodać witrynę https://www.player.pl do wyjątków, a następnie uruchomić przeglądarkę i zalogować się ponownie.

Wciąż występuje ten sam objaw? Skontaktuj się z nami za pośrednictwem formularza kontaktowego - postaramy się pomóc jak najszybciej!

Czy ta odpowiedź była pomocna?
Przekaż nam informacje jak możemy ulepszyć ten artykuł:
12% osób uznało odpowiedź za pomocną.
Masz dodatkowe pytania?
Skontaktuj się z nami