Mam problem z zalogowaniem się za pośrednictwem przeglądarki Safari

Podczas próby zalogowania się do swojego konta Player za pośrednictwem przeglądarki Safari napotkałeś problem?

Może to wynikać z zainstalowanego na Twoim urządzeniu programu antywirusowego.

Jeżeli po wpisaniu poprawnego loginu i hasła wciąż widzisz okienko do logowania spróbuj zamknąć przeglądarkę, wyłączyć program antywirusowy lub dodać witrynę https://www.player.pl do wyjątków, a następnie uruchomić przeglądarkę i zalogować się ponownie.

Wciąż występuje ten sam objaw? Skontaktuj się z nami za pośrednictwem formularza kontaktowego - postaramy się pomóc jak najszybciej!

Czy ta odpowiedź była pomocna?
Przekaż nam informacje jak możemy ulepszyć ten artykuł:
15% osób uznało odpowiedź za pomocną.
Masz dodatkowe pytania?
Skontaktuj się z nami