Wyszukiwanie po tagu: safari
-
Jakie warunki techniczne muszę spełnić, żeby korzystać z Playera?
Sprawne korzystanie i oglądanie materiałów dostępnych w Playerze wymaga dostępu do dowolnego typu połączenia z Internetem, o przepustowości nie mniejszej niż 6 Mb/s (oraz co najmniej 25 Mb/s w przypadku materiałów w jakości Ultra HD). Jeśli obserwujesz problemy z działaniem Playera, możesz go przetestować z inną siecią internetową - w tym celu skorzystaj z alternatywnego połączenia ...
-
W jaki sposób mam włączyć JavaScript?
CHROME Wybierz Dostosuj i zarządzaj Google Chrome (3 poziome linie/3 kropki po prawej stronie okna przeglądarki). Gdy rozwinie się menu, wybierz Na dole strony, kliknij na Pokaż zaawansowane ustawienia. Pod polem Prywatność, wybierz Na końcu, pod nagłówkiem JavaScript, wybierz opcję Pozwól wszystkim stronom na uruchomienie JavaScript. FIREFOX Przeglądarka FIREFOX domyślnie umożliwia korzystanie z wtyczki JavaScript. Jeżeli jednak ...
-
Dlaczego nie mogę oglądać w przeglądarce Safari?
Przeglądarka Apple Safari jest kompatybilna z Playerem pod warunkiem, że jej wersja jest wyższa niż 10.0. Zachęcamy jednak do zmiany przeglądarki na Google Chrome, rekomendowaną przez nas do odtwarzania Playera. Chcesz pobrać przeglądarkę Google Chrome na swój komputer? Kliknij tutaj.
-
Mam problem z zalogowaniem się za pośrednictwem przeglądarki Safari
Podczas próby zalogowania się do swojego konta Player za pośrednictwem przeglądarki Safari napotkałeś problem? Może to wynikać z zainstalowanego na Twoim urządzeniu programu antywirusowego. Jeżeli po wpisaniu poprawnego loginu i hasła wciąż widzisz okienko do logowania spróbuj zamknąć przeglądarkę, wyłączyć program antywirusowy lub dodać witrynę https://www.player.pl do wyjątków, a następnie uruchomić przeglądarkę i ...