Tematy pomocy ‹ Powrót

Jakie warunki techniczne muszę spełnić, żeby korzystać z player?

Pamiętaj, że aby skorzystać z player musisz znajdować się na terytorium Polski – oznacza to, że Twoje IP musi być rozpoznane przez nasz system jako polskie.

Aby sprawnie korzystać i oglądać materiały dostępne w player niezbędny jest dostęp do dowolnego typu połączenia z Internetem, o przepustowości jednak nie mniejszej niż 2 Mbit/s.

Jakość odtwarzanych materiałów zależy również od indywidualnych ustawień komputera – duży wpływ na jakość mają ustawienia programów antywirusowych, firewalli oraz aktywność programów typu p2p.

Player dostępny jest na systemach operacyjnych: Windows 8, Mac OSX 10.12 i ich nowszych wersjach.

Przeglądarki www na jakich dostępny jest player to:

a) Mozilla Firefox;
b) Opera;
c) Google Chrome;
d) Microsoft Edge;
e) Apple Safari, jeżeli wersja jest wyższa niż 10.0;

Dodatkowo upewnij się, że przeglądarka z której korzystasz ma włączoną obsługę plików „cookies” oraz JavaScript.

Aby mieć pewność, że Twój komputer spełnia wszystkie wymagania skorzystaj z funkcji Test zgodności.

Twój ekran powinien być szerokości co najmniej 1366 px;

Z player możesz również korzystać poprzez Aplikację Mobilną na urządzeniach przenośnych, w których nie zostały wprowadzone modyfikacje niezgodne z zaleceniami producenta urządzenia, określonymi w jego szczegółowych warunkach użytkowania oraz warunkach gwarancji. Aplikacja Mobilna dostępna jest na urządzeniach zaopatrzonych w jeden z następujących systemów operacyjnych:

  • Najnowszą aktualną wersję systemu Android, oficjalnie opublikowaną przez producenta systemu (informacje dostępne pod adresem internetowym https://www.android.com/) lub którąkolwiek z 2 wersji poprzedzających wersję najnowszą], wspierającą wg informacji producenta systemu co najmniej jeden spośród systemów zabezpieczeń treści (DRM) Widevine Classic lub Widevine Modular;
  • Najnowszą aktualną wersję systemu iOS, oficjalnie opublikowaną przez producenta systemu (informacje dostępne pod adresem internetowym http://www.apple.com/) lub którąkolwiek z 2 wersji poprzedzających wersję najnowszą;
  • Windows Phone 10 Mobile
Czy ta odpowiedź była pomocna?
Przekaż nam informacje jak możemy ulepszyć ten artykuł:
32% uznało odp. za pomocną

Tutoriale i samouczki

Przydatne materiały wideo, które pozwolą rozwiązać Twój problem

Skontaktuj się z nami

Wybierz wygodną dla Ciebie formę kontaktu z pomocą Player