Wyszukiwanie po tagu: windows

  • Jakie warunki techniczne muszę spełnić, żeby korzystać z Playera?

    Sprawne korzystanie i oglądanie materiałów dostępnych w Playerze wymaga dostępu do dowolnego typu połączenia z Internetem, o przepustowości nie mniejszej niż 6 Mb/s (oraz co najmniej 25 Mb/s w przypadku materiałów w jakości Ultra HD). Jeśli obserwujesz problemy z działaniem Playera, możesz go przetestować z inną siecią internetową - w tym celu skorzystaj z alternatywnego połączenia ...

  • Na jakich systemach operacyjnych dostępny jest Player?

    Jeżeli chcesz zacząć oglądać Playera na swoim urządzeniu, poniżej znajdziesz listę systemów operacyjnych, z którymi jest kompatybilny nasz odtwarzacz.  Windows 8 i nowsze wersje. Mac OSX 10.12 i jego nowsze wersje. tvOS 13.0 i jego nowsze wersje. iOS - najnowsza wersja i dwie poprzedzające Android - najnowsza wersja i dwie poprzedzające. AndroidTV - najnowsza wersja i ...

  • Gdzie mogę sprawdzić, jaki mam system operacyjny komputera?

    Kliknij w START w lewym dolnym rogu ekranu, w menu, które się rozwinie, znajdź „Komputer” i kliknij w niego prawym przyciskiem myszki. Następnie wybierz Właściwości lub wpisz w wyszukiwarkę na dole ekranu "System", otwórz zakładkę i przejdź do części "Specyfikacja systemu Windows". W sekcji „Wersja systemu Windows” znajdziesz dokładne informacje na ...

  • Niewspierany system operacyjny

    W trakcie korzystania z Playera widzisz planszę z kodem błędu UN/O/OS i poniższym komunikatem? System operacyjny na Twoim komputerze nie spełnia minimalnych wymagań do odtwarzania. Jak możesz sobie z tym poradzić?  jeśli pojawia się taki komunikat, prawdopodobnie oznacza to, że korzystasz z niewspieranego systemu operacyjnego. Zaktualizuj swój system lub spróbuj skorzystać z Playera na ...

  • Niewspierany system operacyjny

    W trakcie korzystania z Playera widzisz planszę z kodem błędu SI/N/LE i poniższym komunikatem? System operacyjny na Twoim komputerze nie spełnia minimalnych wymagań do odtwarzania. Jak możesz sobie z tym poradzić?  jeśli pojawia się taki komunikat, prawdopodobnie oznacza to, że korzystasz z niewspieranego systemu operacyjnego. Zaktualizuj swój system lub spróbuj skorzystać z Playera na ...