Niewspierany system operacyjny
W trakcie korzystania z Playera widzisz planszę z kodem błędu UN/O/OS i poniższym komunikatem?
System operacyjny na Twoim komputerze nie spełnia minimalnych wymagań do odtwarzania.
Jak możesz sobie z tym poradzić?
jeśli pojawia się taki komunikat, prawdopodobnie oznacza to, że korzystasz z niewspieranego systemu operacyjnego. Zaktualizuj swój system lub spróbuj skorzystać z Playera na innym urządzeniu.
Niewspierane systemy operacyjne:
- Mac OS poniżej wersji 10.12
- Windows XP, Windows Vista, Windows 7
- Linux
System Windows: Wersję swojego systemu sprawdzisz, klikając w START na ekranie swojego komputera (prawy dolny róg) i wybierając "komputer"/"ten komputer" (w zależności od wersji oprogramowania). jeśli nie widzisz tej opcji po kliknięciu w START, możesz także ją wyszukać - użyj lupki, która znajduje się na dole ekranu i wpisz "Komputer", a następnie otwórz aplikację. informację na temat swojego systemu znajdziesz w zakładce "Właściwości".
System Mac OS: Aby sprawdzić, z jakiej wersji systemu korzystasz, skorzystaj z instrukcji Apple- kliknij tutaj.
Aby korzystać z Playera, zaktualizuj swój system do wspieranej wersji (Windows 8 lub nowszy, Mac OS X 10.12 lub nowszy). Możesz także sprawdzić, czy Twoje urządzenie spełnia minimalne wymagania, które są niezbędne, aby poprawnie odtwarzać materiały Playera: przejdź do testu urządzenia.
Powyższe podpowiedzi nie rozwiązały problemu?
Jeśli mimo wykonania tych kroków i pozytywnego testu zgodności błąd nadal występuje, skontaktuj się z nami. Opisz dokładnie, w którym momencie i na jakim materiale otrzymałeś/otrzymałaś komunikat błędu. KLIKNIJ TUTAJ, aby przejść do formularza kontaktowego.