Wyszukiwanie po tagu: dostępność

  • W jakich krajach mogę mieć dostęp do Playera?

    Chcesz oglądać materiały wideo we wszystkich krajach Unii Europejskiej?   Możesz korzystać z pakietów zakupionych w Polsce podczas podróży zagranicznych w ramach UE, a także w Norwegii, Islandii i Liechtensteinie. Płacąc za pakiet polskim środkiem płatniczym, automatycznie uzyskasz dostęp do zakupionych treści na terenie UE (dowiedz się więcej)  Jeżeli dostęp nie zostanie włączony ...

  • Jakie warunki techniczne muszę spełnić, żeby korzystać z Playera?

    Sprawne korzystanie i oglądanie materiałów dostępnych w Playerze wymaga dostępu do dowolnego typu połączenia z Internetem, o przepustowości nie mniejszej niż 6 Mb/s (oraz co najmniej 25 Mb/s w przypadku materiałów w jakości Ultra HD). Jeśli obserwujesz problemy z działaniem Playera, możesz go przetestować z inną siecią internetową - w tym celu skorzystaj z alternatywnego połączenia ...

  • Dostępność Playera

    Swoje ulubione programy i filmy w Playerze możesz oglądać w dogodny dla Ciebie sposób: na dowolnym komputerze, przez przeglądarkę www, w Aplikacji Mobilnej, na urządzeniach przenośnych (system Android, iOS), na wybranych telewizorach Smart TV, z przystawką Fire TV Stick, z przystawką Chromecast (2+), na konsoli PlayStation 4, na konsoli Xbox (Series X, Series S, One, One S, ...

  • Dostęp do płatnych pakietów player w krajach Unii Europejskiej

    Jesteś tymczasowo za granicą, w jednym z krajów Unii Europejskiej lub w Norwegii, Islandii lub Liechtensteinie? Może wybierasz się w podróż w najbliższym czasie?  Teraz możesz korzystać z płatnych pakietów zakupionych w Polsce i oglądać swoje ulubione programy w całej Unii Europejskiej.   Jak to działa? Jeżeli zakupu pakietu dokonasz polskim środkiem płatniczym, weryfikacja ...