Wyszukiwanie po tagu: dostępność

  • W jakich krajach mogę mieć dostęp do Playera?

    Materiały dostępne w Playerze nieodpłatnie, bez wykupienia pakietu, możesz odtwarzać tylko przebywając w Polsce. Chcesz oglądać materiały wideo we wszystkich krajach Unii Europejskiej? Taką możliwość mają nasi Użytkownicy mieszkający w Polsce, podczas podróży zagranicznych w ramach UE. Wystarczy, że aktywujesz na swoim koncie jeden z Pakietów z płatnej oferty Playera.  Płacąc za ...

  • Jakie warunki techniczne muszę spełnić, żeby korzystać z Playera?

    Sprawne korzystanie i oglądanie materiałów dostępnych w Playerze wymaga dostępu do dowolnego typu połączenia z Internetem, o przepustowości nie mniejszej niż 6 Mb/s (oraz co najmniej 25 Mb/s w przypadku materiałów w jakości Ultra HD). Przeglądarki www Jakość odtwarzanych materiałów zależy od indywidualnych ustawień komputera – duży wpływ na jakość mają ustawienia programów antywirusowych, firewalli oraz aktywność ...

  • Dostępność Playera

    Swoje ulubione programy i filmy w Playerze możesz oglądać w dogodny dla Ciebie sposób: na dowolnym komputerze, przez przeglądarkę www, w Aplikacji Mobilnej, na urządzeniach przenośnych (system Android, iOS), na wybranych telewizorach Smart TV, na konsoli PlayStation 4. Aktualną listę urządzeń, na których dostępne są poszczególne pakiety Playera, znajdziesz TUTAJ.

  • Dostęp do pakietów player+ w krajach Unii Europejskiej

    Jesteś tymczasowo za granicą, w jednym z krajów Unii Europejskiej lub w Norwegii, Islandii lub Liechtensteinie? Może wybierasz się w podróż w najbliższym czasie?  Teraz możesz korzystać z płatnych pakietów i oglądać swoje ulubione programy w całej Unii Europejskiej. Aby było to możliwe, poprosimy Cię o potwierdzenie, że na stałe mieszkasz w ...