Wyszukiwanie po tagu: dostępność
-
W jakich krajach mogę mieć dostęp do Playera?
Chcesz oglądać materiały wideo we wszystkich krajach Unii Europejskiej? Możesz korzystać z pakietów zakupionych w Polsce podczas podróży zagranicznych w ramach UE, a także w Norwegii, Islandii i Liechtensteinie. Płacąc za pakiet polskim środkiem płatniczym, automatycznie uzyskasz dostęp do zakupionych treści na terenie UE (dowiedz się więcej) Jeżeli dostęp nie zostanie włączony ...
-
Jakie warunki techniczne muszę spełnić, żeby korzystać z Playera?
Sprawne korzystanie i oglądanie materiałów dostępnych w Playerze wymaga dostępu do dowolnego typu połączenia z Internetem, o przepustowości nie mniejszej niż 6 Mb/s (oraz co najmniej 25 Mb/s w przypadku materiałów w jakości Ultra HD). Jeśli obserwujesz problemy z działaniem Playera, możesz go przetestować z inną siecią internetową - w tym celu skorzystaj z alternatywnego połączenia ...
-
Dostępność Playera
Swoje ulubione programy i filmy w Playerze możesz oglądać w dogodny dla Ciebie sposób: na dowolnym komputerze, przez przeglądarkę www, w Aplikacji Mobilnej, na urządzeniach przenośnych (system Android, iOS), na wybranych telewizorach Smart TV, z przystawką Fire TV Stick, z przystawką Chromecast (2+), na konsoli PlayStation 4, na konsoli Xbox (Series X, Series S, One, One S, ...
-
Dostęp do płatnych pakietów player w krajach Unii Europejskiej
Jesteś tymczasowo za granicą, w jednym z krajów Unii Europejskiej lub w Norwegii, Islandii lub Liechtensteinie? Może wybierasz się w podróż w najbliższym czasie? Teraz możesz korzystać z płatnych pakietów zakupionych w Polsce i oglądać swoje ulubione programy w całej Unii Europejskiej. Jak to działa? Jeżeli zakupu pakietu dokonasz polskim środkiem płatniczym, weryfikacja ...