Tematy pomocy ‹ Powrót

Dostęp do pakietów player+ w krajach Unii Europejskiej NOWY

Jesteś tymczasowo zagranicą, w jednym z krajów Unii Europejskiej? Może wybierasz się w podróż w najbliższym czasie? 

Teraz możesz korzystać z płatnych pakietów i oglądać swoje ulubione programy w całej Unii Europejskiej.

Aby było to możliwe, poprosimy Cię o potwierdzenie, że na stałe mieszkasz w Polsce.

Jak to działa?

  • Jeżeli zakupu pakietu dokonasz polskim środkiem płatniczym, weryfikacja nastąpi automatycznie – od razu będziesz mógł skorzystać z pakietu na terenie całej Unii Europejskiej. Status swojej weryfikacji możesz zawsze sprawdzić w historii zakupów
  • Jeśli Twoje miejsce zamieszkania nie zostało zweryfikowane automatycznie, a chciałbyś skorzystać z usług na terenie UE, zgłoś się do nas przez specjalny formularz. Zostaniesz tam poproszony o przesłanie dodatkowych dokumentów.

Z tabeli dowiesz się jakie dokumenty akceptujemy do potwierdzenia miejsca zamieszkania, w zależności od posiadanego pakietu:

 

Pakiet START

Pozostałe pakiety

Dowód osobisty

rachunek za media publiczne (woda, energia elektr., ogrzewanie, wywóz śmieci, gaz)

rachunek za usługi dostępu do Internetu lub świadczenie usługi telefonicznej na terenie Polski

 

Prosimy, zwróć uwagę żeby przesyłane dokumenty:

  • były aktualne
  • były czytelne
  • dowód osobisty zawierał informację o adresie zameldowania

Po otrzymaniu dokumentów, zweryfikujemy je w ciągu trzech dni roboczych i wyślemy potwierdzenie na Twój adres e-mail.

Czy ta odpowiedź była pomocna?
Przekaż nam informacje jak możemy ulepszyć ten artykuł:
71% uznało odp. za pomocną
Podobne pytania:

Tutoriale i samouczki

Przydatne materiały wideo, które pozwolą rozwiązać Twój problem

Skontaktuj się z nami

Wybierz wygodną dla Ciebie formę kontaktu z pomocą Player