Rozwiń menu Tematy pomocy ‹ Powrót

Dostęp do pakietów player+ w krajach Unii Europejskiej NOWY

Jesteś tymczasowo zagranicą, w jednym z krajów Unii Europejskiej? Może wybierasz się w podróż w najbliższym czasie? 

Teraz możesz korzystać z płatnych pakietów i oglądać swoje ulubione programy w całej Unii Europejskiej.

Aby było to możliwe, poprosimy Cię o potwierdzenie, że na stałe mieszkasz w Polsce.

Jak to działa?

  • Jeżeli zakupu pakietu dokonasz polskim środkiem płatniczym, weryfikacja nastąpi automatycznie – od razu będziesz mógł skorzystać z pakietu na terenie całej Unii Europejskiej. Status swojej weryfikacji możesz zawsze sprawdzić w historii zakupów
  • Jeśli Twoje miejsce zamieszkania nie zostało zweryfikowane automatycznie, a chciałbyś skorzystać z usług na terenie UE, zgłoś się do nas przez specjalny formularz. Zostaniesz tam poproszony o przesłanie dodatkowych dokumentów.

Z tabeli dowiesz się jakie dokumenty akceptujemy do potwierdzenia miejsca zamieszkania, w zależności od posiadanego pakietu:

 

 

Pakiet START

Pozostałe pakiety

dowód osobisty

rachunek za media publiczne

umowa o usługi dostępu do Internetu lub świadczenie usług telefonicznych

 


Prosimy, zwróć uwagę żeby przesyłane dokumenty:

  • były aktualne
  • były czytelne
  • dowód osobisty zawierał informację o adresie zameldowania

Po otrzymaniu dokumentów, zweryfikujemy je w ciągu trzech dni roboczych i wyślemy potwierdzenie na Twój adres e-mail.

Czy ta odpowiedź była pomocna?
Przekaż nam informacje jak możemy ulepszyć ten artykuł:
62% uznało odp. za pomocną
Podobne pytania:

Tutoriale i samouczki

Przydatne materiały wideo, które pozwolą rozwiązać Twój problem

Skontaktuj się z nami

Wybierz wygodną dla Ciebie formę kontaktu z pomocą Player