Wyszukiwanie po tagu: usługa nie jest dostępna w Twoim kraju

  • Dlaczego otrzymałem komunikat, że usługa nie jest dostępna w moim kraju?

    Jeżeli przebywasz na terytorium Polski, ale wciąż widzisz na ekranie swojego komputera komunikat, że usługa nie jest dostępna w Twoim kraju, najprawdopodobniej używasz przeglądarki Opera z włączoną opcją Turbo. Aby ją wyłączyć wystarczy, postępuj zgodnie z poniższą instrukcją: Kliknij w ikonę „O” w lewym górnym rogu okna przeglądarki W Menu, które się rozwinęło ...

  • Dostęp do pakietów player+ w krajach Unii Europejskiej

    Jesteś tymczasowo zagranicą, w jednym z krajów Unii Europejskiej? Może wybierasz się w podróż w najbliższym czasie?  Teraz możesz korzystać z płatnych pakietów i oglądać swoje ulubione programy w całej Unii Europejskiej. Aby było to możliwe, poprosimy Cię o potwierdzenie, że na stałe mieszkasz w Polsce. Jak to działa? Jeżeli zakupu pakietu dokonasz polskim ...