Wyszukiwanie po tagu: firefox

  • Jakie warunki techniczne muszę spełnić, żeby korzystać z Playera?

    Sprawne korzystanie i oglądanie materiałów dostępnych w Playerze wymaga dostępu do dowolnego typu połączenia z Internetem, o przepustowości nie mniejszej niż 6 Mb/s (oraz co najmniej 25 Mb/s w przypadku materiałów w jakości Ultra HD). Jeśli obserwujesz problemy z działaniem Playera, możesz go przetestować z inną siecią internetową - w tym celu skorzystaj z alternatywnego połączenia ...

  • W jaki sposób mam włączyć JavaScript?

    CHROME Wybierz Dostosuj i zarządzaj Google Chrome (3 poziome linie/3 kropki po prawej stronie okna przeglądarki). Gdy rozwinie się menu, wybierz Na dole strony, kliknij na Pokaż zaawansowane ustawienia. Pod polem Prywatność, wybierz Na końcu, pod nagłówkiem JavaScript, wybierz opcję Pozwól wszystkim stronom na uruchomienie JavaScript. FIREFOX Przeglądarka FIREFOX domyślnie umożliwia korzystanie z wtyczki JavaScript. Jeżeli jednak ...

  • W jaki sposób mogę sprawdzić, którą wersję przeglądarki posiadam?

    Z tego artykułu dowiesz się jak sprawdzić wersje w najpopularniejszych przeglądarkach: Google Chrome Mozilla Firefox Microsoft Edge Opera Safari Google Chrome Jeżeli używasz przeglądarki Chrome, kliknij w trzy, ustawione pionowo, kropki w prawym górnym rogu okna przeglądarki. Z menu wybierz POMOC -> „Google Chrome – Informacje”. Mozilla Firefox  Kliknij w trzy poziome kreski, w prawym górnym rogu okna przeglądarki. Na ...

  • Otrzymałem komunikat „Materiał nie jest dostępny dla Twojej przeglądarki”.

    Podczas próby uruchomienia materiału w technologii 360 na ekranie zobaczyłeś komunikat "Materiał nie jest dostępny dla Twojej przeglądarki"? Niestety, najprawdopodobniej przeglądarka internetowa z której korzystasz nie wspiera materiałów w tej technologii. Spróbuj skorzystać z innej przeglądarki np. Google Chrome czy Firefox i odtwórz materiał ponownie. Miłego oglądania!

  • Niewspierana przeglądarka

    Przy próbie odtworzenia materiału w Playerze widzisz planszę z kodem błędu UN/E/ER i takim komunikatem?  WYSTĄPIŁ BŁĄD Mamy obecnie problem z odtworzeniem tego materiału. Odśwież stronę i spróbuj uruchomić materiał ponownie. Jeżeli błąd nadal będzie się pojawiał, zaktualizuj swoją przeglądarkę internetową do najnowszej wersji lub skorzystaj z innej przeglądarki. Ten kod może ...