Niewspierana przeglądarka
Przy próbie odtworzenia materiału w Playerze widzisz planszę z kodem błędu UN/E/ER i takim komunikatem?
WYSTĄPIŁ BŁĄD Mamy obecnie problem z odtworzeniem tego materiału. Odśwież stronę i spróbuj uruchomić materiał ponownie. Jeżeli błąd nadal będzie się pojawiał, zaktualizuj swoją przeglądarkę internetową do najnowszej wersji lub skorzystaj z innej przeglądarki.
Ten kod może oznaczać, że korzystasz ze starszej lub niewspieranej wersji przeglądarki internetowej.
Jak sobie możesz z tym poradzić?
Wybierz urządzenie, z którego korzystasz, a następnie wykonaj po kolei poniższe kroki. Po każdym z nich spróbuj ponownie uruchomić materiał, żeby sprawdzić, czy problem został rozwiązany. Jeśli nie zauważysz poprawy, przejdź do kolejnego kroku.
-
- Odśwież stronę player.pl: wciśnij przycisk F5 lub przyciski Ctrl+r.
- Wyczyść pamięć podręczną przeglądarki. Czyszczenie pamięci podręcznej usuwa pliki tymczasowe i pomaga zwolnić potrzebne miejsce (sprawdź instrukcję). Możesz też to zrobić, przechodząc do strony: player.pl/ciasteczka. Zostaniesz wtedy wylogowany z serwisu player.pl, więc konieczne będzie ponowne zalogowanie się.
- Wypróbuj inną przeglądarkę. Jeżeli domyślna przeglądarka nie działa, spróbuj użyć innej obsługiwanej przeglądarki. Pobierz najnowszą wersję Google Chrome, Mozilla Firefox lub Opera i spróbuj ponownie skorzystać z serwisu player.pl.
- Sprawdź, czy Twoje urządzenie spełnia minimalne wymagania niezbędne, aby materiały wideo były odtwarzane bez przeszkód – kliknij w link do przetestowania usługi https://player.pl/przetestuj-usluge
- Jeżeli powyższe podpowiedzi nie rozwiązały problemu, może on wymagać dokładniejszej analizy. Skontaktuj się z nami i opisz problem oraz prześlij nam kod serwisowy Twojego komputera. Kod serwisowy to ciąg sześciu znaków, który znajdziesz po kliknięciu w pole „Kod serwisowy” w pasku menu na dole ekranu na www.player.pl. KLIKNIJ TUTAJ, aby przejść do formularza kontaktowego.