Wyszukiwanie po tagu: jaka przeglądarka

  • Jakie warunki techniczne muszę spełnić, żeby korzystać z Playera?

    Sprawne korzystanie i oglądanie materiałów dostępnych w Playerze wymaga dostępu do dowolnego typu połączenia z Internetem, o przepustowości nie mniejszej niż 6 Mb/s (oraz co najmniej 25 Mb/s w przypadku materiałów w jakości Ultra HD). Jeśli obserwujesz problemy z działaniem Playera, możesz go przetestować z inną siecią internetową - w tym celu skorzystaj z alternatywnego połączenia ...

  • Dlaczego nie mogę oglądać w przeglądarce Internet Explorer?

    Próbujesz obejrzeć materiały wideo w przeglądarce Internet Explorer? Niestety przeglądarka, której używasz, nie jest kompatybilna z aktualną wersją serwisu. Zachęcamy do skorzystania z innej przeglądarki np. Google Chrome Mozilla Firefox Safari (wersja jest wyższa niż 10.0) MS Edge   Oglądaj Playera bez przeszkód!

  • Niewspierana przeglądarka

    Przy próbie odtworzenia materiału w Playerze widzisz planszę z kodem błędu UN/E/ER? Ten kod może oznaczać, że korzystasz ze starszej lub niewspieranej wersji przeglądarki internetowej. Jak sobie możesz z tym poradzić?  Jeśli Twój problem dotyczy przeglądarki internetowej Chrome 109 błąd UN/E/ER wynika z zakończenia wsparcia systemu zabezpieczeń treści (DRM). W tej sytuacji rekomendujemy ...

  • Brak wsparcia dla materiałów 360

    W trakcie korzystania z Playera widzisz planszę z kodem błędu VI/T/ED i poniższym komunikatem? NIE MOŻEMY WYŚWIETLIĆ TEGO MATERIAŁU. Twoja przeglądarka nie wspiera odtwarzania materiałów 360. Skorzystaj z innej przeglądarki. Rekomendowaną przez nas jest Google Chrome. Jak możesz sobie z tym poradzić?  Wybierz urządzenie, z którego korzystasz, a następnie wykonaj po kolei poniższe kroki. ...