Wyszukiwanie po tagu: chrome
-
Jakie warunki techniczne muszę spełnić, żeby korzystać z Playera?
Sprawne korzystanie i oglądanie materiałów dostępnych w Playerze wymaga dostępu do dowolnego typu połączenia z Internetem, o przepustowości nie mniejszej niż 6 Mb/s (oraz co najmniej 25 Mb/s w przypadku materiałów w jakości Ultra HD). Jeśli obserwujesz problemy z działaniem Playera, możesz go przetestować z inną siecią internetową - w tym celu skorzystaj z alternatywnego połączenia ...
-
Otrzymałem komunikat „Materiał nie jest dostępny dla Twojej przeglądarki”.
Błąd 511 w przeglądarce ChromeW przypadku pojawienia się planszy "Materiał niedostępny" z kodem błędu 511 podczas prób odtwarzania naszych materiałów w Google Chrome - prosimy o aktualizację przeglądarki do najnowszej wersji. Korzystanie z Playera w wersji 131.0.0. Chrome lub niższych nie będzie możliwym. Podczas próby uruchomienia materiału w technologii 360 na ...
-
W jaki sposób mam włączyć JavaScript?
CHROME Wybierz Dostosuj i zarządzaj Google Chrome (3 poziome linie/3 kropki po prawej stronie okna przeglądarki). Gdy rozwinie się menu, wybierz Na dole strony, kliknij na Pokaż zaawansowane ustawienia. Pod polem Prywatność, wybierz Na końcu, pod nagłówkiem JavaScript, wybierz opcję Pozwól wszystkim stronom na uruchomienie JavaScript. FIREFOX Przeglądarka FIREFOX domyślnie umożliwia korzystanie z wtyczki JavaScript. Jeżeli jednak ...
-
W jaki sposób mogę sprawdzić, którą wersję przeglądarki posiadam?
Z tego artykułu dowiesz się jak sprawdzić wersje w najpopularniejszych przeglądarkach: Google Chrome Mozilla Firefox Microsoft Edge Opera Safari Google ChromeJeżeli używasz przeglądarki Chrome, kliknij w trzy, ustawione pionowo, kropki w prawym górnym rogu okna przeglądarki. Z menu wybierz POMOC -> „Google Chrome – Informacje”. W przypadku pojawienia się planszy "Materiał niedostępny" z kodem błędu 511 podczas prób ...
-
Jak mogę sprawdzić prędkość swojego łącza internetowego?
Chcesz sprawdzić prędkość swojego łącza internetowego? Rekomendujemy skorzystanie z naszego Testu Zgodności, funkcja dostępna w przeglądarce internetowej, na SmartTV, telewizorach LG oraz dekoderach Canal+. Dzięki temu przetestujesz nie tylko prędkość swojego łącza internetowego, ale także czy posiadasz wszystkie aktualne wtyczki i przeglądarkę! Jeśli obserwujesz problemy z działaniem Playera, możesz go przetestować z ...
-
Dlaczego nie mogę oglądać w przeglądarce Internet Explorer?
Próbujesz obejrzeć materiały wideo w przeglądarce Internet Explorer? Niestety przeglądarka, której używasz, nie jest kompatybilna z aktualną wersją serwisu. Zachęcamy do skorzystania z innej przeglądarki np. Google Chrome Mozilla Firefox Safari (wersja jest wyższa niż 10.0) MS Edge Oglądaj Playera bez przeszkód!
-
Niewspierana przeglądarka
Przy próbie odtworzenia materiału w Playerze widzisz planszę z kodem błędu UN/E/ER? Ten kod może oznaczać, że korzystasz ze starszej lub niewspieranej wersji przeglądarki internetowej. Jak sobie możesz z tym poradzić? W przypadku pojawienia się planszy "Materiał niedostępny" z kodem błędu 511 podczas prób odtwarzania naszych materiałów w Google Chrome - prosimy o ...
-
Błąd 511 w przeglądarce Chrome
W przypadku pojawienia się planszy "Materiał niedostępny" z kodem błędu 511 podczas prób odtwarzania naszych materiałów w Google Chrome - prosimy o aktualizację przeglądarki do najnowszej wersji. Korzystanie z Playera w wersji 131.0.0. Chrome lub niższych nie będzie możliwym. Tutaj sprawdzisz, w jaki sposób pobrać aktualizację.