Wyszukiwanie po tagu: apple

  • Na jakich urządzeniach mogę oglądać?

    Aby sprawnie korzystać i oglądać materiały dostępne w player niezbędny jest dostęp do dowolnego typu połączenia z Internetem, o przepustowości jednak nie mniejszej niż 6Mb/s dp odtwarzania materiałów w jakości HD i 25 Mb/s dla jakości UHD. Jakość odtwarzanych materiałów zależy również od indywidualnych ustawień komputera – duży wpływ na jakość mają ustawienia ...

  • Jakie warunki techniczne muszę spełnić, żeby korzystać z player?

    Sprawne korzystanie i oglądanie materiałów dostępnych w player wymaga dostępu do dowolnego typu połączenia z Internetem, o przepustowości nie mniejszej niż 6 Mb/s (oraz co najmniej 25 Mb/s w przypadku materiałów w jakości Ultra HD). Przeglądarki www Jakość odtwarzanych materiałów zależy od indywidualnych ustawień komputera – duży wpływ na jakość mają ustawienia programów antywirusowych, firewalli oraz aktywność ...

  • Dlaczego nie mogę oglądać w przeglądarce Safari?

    Przeglądarka Apple Safari jest kompatybilna z player pod warunkiem, że jej wersja jest wyższa niż 10.0. Zachęcamy jednak do zmiany przeglądarki na Google Chrome, rekomendowaną przez nas do odtwarzania player Chcesz pobrać przeglądarkę Google Chrome na swój komputer? Kliknij łącze. 

  • Dlaczego nie działa mi dźwięk w trakcie odtwarzania wideo na urządzeniu iOS

    Korzystasz z urządzenia Apple i podczas oglądania widzisz tylko obraz, ale nie słyszysz dźwięku? Najprawdopodobniej jest to spowodowane tym, że masz włączony tryb Silent Mode w swoim urządzeniu co powoduje brak możliwości odtwarzania dźwięku. Przycisk włączenia/wyłączenia tego trybu znajduje się z boku urządzenia. Włącz dźwięk przesuwając przycisk tak, aby znajdował się po prawej ...

  • Mam problem z zalogowaniem się za pośrednictwem przeglądarki Safari.

    Podczas próby zalogowania się do swojego konta player za pośrednictwem przeglądarki Safari napotkałeś błąd? Może to wynikać z zainstalowanego na Twoim urządzeniu programu antywirusowego. Jeżeli po wpisaniu poprawnego loginu i hasła wciąż widzisz okienko do logowania spróbuj zamknąć przeglądarkę, wyłączyć program antywirusowy lub dodać witrynę https://www.player.pl do wyjątków, a następnie uruchomić przeglądarkę i zalogować ...