Na jakich urządzeniach mogę oglądać?

Aby sprawnie korzystać i oglądać materiały dostępne w Playerze, niezbędny jest dostęp do dowolnego typu połączenia z Internetem, o przepustowości jednak nie mniejszej niż 6Mb/s dp odtwarzania materiałów w jakości HD i 25 Mb/s dla jakości UHD.

Jakość odtwarzanych materiałów zależy również od indywidualnych ustawień komputera – duży wpływ na jakość mają ustawienia programów antywirusowych, firewalli oraz aktywność programów typu p2p.

Player dostępny jest na systemach operacyjnych: Windows 8, Mac OSX 10.12 i ich nowszych wersjach.

Przeglądarki www, na których dostępny jest Player, to (aktualna wersja lub jedna z dwóch poprzedzających):

a) Mozilla Firefox;
b) Opera;
c) Google Chrome (rekomendowana przeglądarka)
d) Microsoft Edge;
e) Apple Safari (wersja wyższa niż 10.0) - aktualnie występują problemy z działaniem odtwarzania w wersji 15.0 przeglądarki Safari, Apple pracuje nad rozwiązaniem tego błędu (problemy nie wynikają z działania serwisu Player).

Dodatkowo upewnij się, że przeglądarka, z której korzystasz ma włączoną obsługę plików „cookies” oraz JavaScript (dowiedz się więcej).

Aby mieć pewność, że Twój komputer spełnia wszystkie wymagania skorzystaj z funkcji Test zgodności.

Twój ekran powinien być szerokości co najmniej 1366 px.

Z Playera możesz również korzystać poprzez Aplikację Mobilną na urządzeniach przenośnych, w których nie zostały wprowadzone modyfikacje niezgodne z zaleceniami producenta urządzenia, określonymi w jego szczegółowych warunkach użytkowania oraz warunkach gwarancji. Aplikacja Mobilna dostępna jest na urządzeniach zaopatrzonych w jeden z następujących systemów operacyjnych:

  • Najnowszą aktualną wersję systemu Android, oficjalnie opublikowaną przez producenta systemu (informacje dostępne pod adresem internetowym https://www.android.com/) lub którąkolwiek z 2 wersji poprzedzających wersję najnowszą], wspierającą wg informacji producenta systemu co najmniej jeden spośród systemów zabezpieczeń treści (DRM) Widevine Classic lub Widevine Modular;
  • Najnowszą aktualną wersję systemu iOS, oficjalnie opublikowaną przez producenta systemu (informacje dostępne pod adresem internetowym http://www.apple.com/) lub którąkolwiek z 2 wersji poprzedzających wersję najnowszą;
  • Windows Phone 10 Mobile.

Player to także aplikacja dostępna na wybranych telewizorach Smart TV oraz z systemem Android TV - sprawdź tabelę dostępności.

Dowiedz się, w jaki sposób możesz zainstalować aplikację Player na swoim telefonie oraz na telewizorze.

Czy ta odpowiedź była pomocna?
Przekaż nam informacje jak możemy ulepszyć ten artykuł:
58% osób uznało odpowiedź za pomocną.
Masz dodatkowe pytania?
Skontaktuj się z nami