Wyszukiwanie po tagu: android

  • Na jakich urządzeniach mogę oglądać?

    Aby sprawnie korzystać i oglądać materiały dostępne w Playerze, niezbędny jest dostęp do dowolnego typu połączenia z Internetem, o przepustowości jednak nie mniejszej niż 6Mb/s dp odtwarzania materiałów w jakości HD i 25 Mb/s dla jakości UHD. Jakość odtwarzanych materiałów zależy również od indywidualnych ustawień komputera – duży wpływ na jakość mają ...

  • Na jakich systemach operacyjnych dostępny jest Player?

    Jeżeli chcesz zacząć oglądać Playera na swoim urządzeniu, poniżej znajdziesz listę systemów operacyjnych, z którymi jest kompatybilny nasz odtwarzacz.  Windows 8 i nowsze wersje. Mac OSX 10.12 i jego nowsze wersje. tvOS 13.0 i jego nowsze wersje. iOS - najnowsza wersja i dwie poprzedzające Android - najnowsza wersja i dwie poprzedzające. AndroidTV - najnowsza wersja i ...

  • Na jakich urządzeniach mobilnych mogę oglądać Playera?

    Z Playera możesz korzystać też za pośrednictwem aplikacji mobilnej, którą możesz zainstalować na swoim smartfonie czy tablecie, w których nie zostały wprowadzone modyfikacje niezgodne z zaleceniami producenta urządzenia, określonymi w jego szczegółowych warunkach użytkowania oraz warunkach gwarancji. Nasza aplikacja dostępna jest dla poniższych systemów mobilnych: Najnowszej aktualnej wersji systemu Android, oficjalnie opublikowanej ...

  • Jak mam zainstalować aplikację mobilną?

    ANDROID Wyszukaj na ekranie swojego smartfona/tabletu ikonkę „Google Play” W wyszukiwarce sklepu Google Play wpisz Player i kliknij na ikonkę naszej aplikacji Kliknij „zainstaluj” i postępuj zgodnie z instrukcją jaka wyświetli się na Twoim ekranie Po zainstalowaniu aplikacji sprawdź czy wszystko działa bez problemu! iOS Znajdź na ekranie swojego iPhone’a lub iPad’a ikonkę „Apple Store” W wyszukiwarce ...

  • Otrzymałem komunikat „Zbyt mało miejsca na dysku”.

    Próbowałeś zainstalować aplikacje player na swoim smartfonie i otrzymałeś informację o zbyt małej ilości miejsca na dysku? Najprawdopodobniej na Twoim urządzeniu jest zbyt mało miejsca aby pobrać aplikację ze sklepu Google. Usuń zbędne pliki lub aplikacje ze swojego smartfona i spróbuj zainstalować aplikację ponownie. Pamięć podręczna to przestrzeń, w której przechowywane są ...

  • Niepoprawne wczytanie playlisty

    Jeśli widzisz na swoim ekranie informację o błędzie 302, to oznacza, że wystąpił problem z poprawnym wczytaniem playlisty w Twojej wersji aplikacji.  Spróbuj zainstalować najnowszą wersję aplikacji Playera ze sklepu Google Play.  Jeśli aplikacja nie jest zgodna z Twoim urządzeniem i problem nadal występuje, zachęcamy do korzystania z innych urządzeń (komputera, telewizora, ...

  • Jakie są najnowsze wersje aplikacji Player?

    Najnowsze wersje aplikacji Player: iOS – wersja 5.12.13 - przejdź do sklepu. Android – wersja 7.6.3 - przejdź do sklepu. Android TV – wersja 2.1.5 - przejdź do sklepu. Apple TV – wersja 1.6.2 Telewizory LG (webOS) – wersja 8.4.0 Telewizory Samsung Tizen – wersja 6.9.5 PlayStation 4 – wersja 3.0 Xbox – wersja 14.0.0  

  • Błąd dekodowania wideo

    W trakcie korzystania z Playera widzisz planszę z kodem błędu DR/R/OR i poniższym komunikatem? WYSTĄPIŁ BŁĄD. Twoje urządzenie lub materiał posiada problem z zabezpieczeniami DRM. Jak możesz sobie z tym poradzić?  Wybierz urządzenie, z którego korzystasz, a następnie wykonaj po kolei poniższe kroki. Po każdym z nich spróbuj ponownie uruchomić materiał, żeby sprawdzić, ...

  • Problem z zabezpieczeniami

    W trakcie korzystania z Playera widzisz planszę z kodem błędu RO/E/OR i poniższym komunikatem? WYSTĄPIŁ BŁĄD. Wygląda na to, że Twoje urządzenie zostało zrootowane. Przywróć ustawienia fabryczne, ponieważ zrootowane urządzenia nie są wspierane. Co to oznacza?  Zrootowane urządzenia to takie, które nadaje użytkownikowi uprawnienia administratorskie, dostęp do plików systemowych i funkcji, do których nie ...