Rozwiń menu Tematy pomocy ‹ POWRÓT

Otrzymałem komunikat „Zbyt mało miejsca na dysku”.

Próbowałeś zainstalować aplikacje player na swoim smartfonie i otrzymałeś informację o zbyt małej ilości miejsca na dysku?

Najprawdopodobniej na Twoim urządzeniu jest zbyt mało miejsca aby pobrać aplikację ze sklepu Google. Usuń zbędne pliki lub aplikacje ze swojego smartfona i spróbuj zainstalować aplikację ponownie.

Pamięć podręczna to przestrzeń, w której przechowywane są tymczasowe dane pozwalające przyspieszyć otwieranie poszczególnych stron. Zdarza się jednak, że mogą wystąpić tam jakieś błędy dlatego poniżej przedstawiamy instrukcję jak ją wyczyścić:

  • Kliknij w ikonkę Ustawienia na swoim smartfonie/tablecie
  • Przejdź do zakładki Aplikacje
  • W Menadżerze aplikacji wybierz zakładkę Wszystkie programy i znajdź Sklep Play
  • Po kliknięciu ikonki Sklepu Play wybierz „Wyczyść pamięć podręczną”
Czy ta odpowiedź była pomocna?
Przekaż nam informacje jak możemy ulepszyć ten artykuł:
88% osób uznało odpowiedź za pomocną.

Skontaktuj się z nami

Wybierz wygodną dla Ciebie formę kontaktu z pomocą player
  • Zaloguj się, aby skontaktować się z konsultantem

    Zaloguj się
    Nie masz jeszcze konta na player.pl?
    Zarejestruj się ›
  • Porozmawiaj z konsultantem online

    Wybierz jedną z dostępnych platform
  • Jak możemy Ci pomóc?
    Musisz udowodnić, że nie jesteś robotem!