Wyszukiwanie po tagu: aplikacja mobilna

  • Jak założyć konto w Playerze?

    Rejestracja w Playerze jest darmowa i zajmie Ci dosłownie chwilę. Wybierz sposób, w jaki chcesz założyć konto:

  • Jak mogę zalogować się do Playera?

    Zalogować się do Playera możesz na kilka sposobów – zależy to od tego z jakiego urządzenia korzystasz.

  • Czy mogę kupić pakiet za pośrednictwem aplikacji mobilnej?

    Obecnie zakup pakietów dostępny jest tylko za pośrednictwem przeglądarki oraz aplikacji mobilnej na Android. Zaloguj się do Playera, korzystając z wybranej przez siebie przeglądarki internetowej na swoim komputerze/w aplikacji na telefonie z systemem Android i sprawdź dostępne opcje pakietów w naszym Sklepie! Tutaj możesz dowiedzieć się więcej o zakupie subskrypcji w serwisie ...

  • Czy oglądając Playera na smartfonie, ponoszę jakieś dodatkowe opłaty?

    Jeżeli oglądając materiały na Playera korzystasz z połączenia WiFi, nie zostaną naliczone żadne dodatkowe opłaty. W przypadku korzystania ze standardowego połączenia internetowego wszystko zależy od tego, czy posiadasz pakiet internetowy w ofercie swojego operatora telefonicznego czy nie. Jeżeli tak – dane będą pobierane z pakietu, natomiast jeżeli nie – mogą zostać ...

  • Na jakich urządzeniach mobilnych mogę oglądać Playera?

    Z Playera możesz korzystać też za pośrednictwem aplikacji mobilnej, którą możesz zainstalować na swoim smartfonie czy tablecie, w których nie zostały wprowadzone modyfikacje niezgodne z zaleceniami producenta urządzenia, określonymi w jego szczegółowych warunkach użytkowania oraz warunkach gwarancji. Nasza aplikacja dostępna jest dla poniższych systemów mobilnych: Najnowszej aktualnej wersji systemu Android, oficjalnie opublikowanej ...

  • Jak mam zainstalować aplikację mobilną?

    ANDROID Wyszukaj na ekranie swojego smartfona/tabletu ikonkę „Google Play” W wyszukiwarce sklepu Google Play wpisz Player i kliknij na ikonkę naszej aplikacji Kliknij „zainstaluj” i postępuj zgodnie z instrukcją jaka wyświetli się na Twoim ekranie Po zainstalowaniu aplikacji sprawdź czy wszystko działa bez problemu! iOS Znajdź na ekranie swojego iPhone’a lub iPad’a ikonkę „Apple Store” W wyszukiwarce ...

  • Otrzymałem komunikat „Zbyt mało miejsca na dysku”.

    Próbowałeś zainstalować aplikacje player na swoim smartfonie i otrzymałeś informację o zbyt małej ilości miejsca na dysku? Najprawdopodobniej na Twoim urządzeniu jest zbyt mało miejsca aby pobrać aplikację ze sklepu Google. Usuń zbędne pliki lub aplikacje ze swojego smartfona i spróbuj zainstalować aplikację ponownie. Pamięć podręczna to przestrzeń, w której przechowywane są ...

  • Czy w Playerze mogę skorzystać z funkcji Chromecast?

    Tak, funkcja Chromecast jest wspierana w aplikacji Player*. Player wspiera przystawki Chromecast w wersji 2 oraz wyższych, zakończyliśmy natomiast wsparcie na Chromecast 1. Oznacza to, że starsze wersje nie będą już działały poprawnie z Twoją aplikacją Player.Jak rozpoznać wersję Twojego urządzenia?Chromecast 1 to małe prostokątne urządzenie przypominające duży pendrive.Chromecast 2 i ...

  • Problem z odtwarzaniem w przeglądarce mobilnej

    W trakcie korzystania z Playera widzisz planszę z kodem błędu CO/S/OR i poniższym komunikatem? MATERIAŁ NIEDOSTĘPNY Nie możemy odtworzyć tego materiału w przeglądarce internetowej na urządzeniu mobilnym. Aby uruchomić materiał, skorzystaj z aplikacji mobilnej dedykowanej dla Twojego urządzenia. Ten kod oznacza, że próbujesz odtworzyć materiał w przeglądarce na urządzaniu mobilnym, która nie ...

  • Niepoprawne wczytanie playlisty

    Jeśli widzisz na swoim ekranie informację o błędzie 302, to oznacza, że wystąpił problem z poprawnym wczytaniem playlisty w Twojej wersji aplikacji.  Spróbuj zainstalować najnowszą wersję aplikacji Playera ze sklepu Google Play.  Jeśli aplikacja nie jest zgodna z Twoim urządzeniem i problem nadal występuje, zachęcamy do korzystania z innych urządzeń (komputera, telewizora, ...