Wyszukiwanie po tagu: aplikacja mobilna

  • Jak mogę zarejestrować się w Playerze?

    Rejestracja w Playerze jest darmowa i zajmie Ci dosłownie chwilę. Wybierz sposób, w jaki chcesz założyć konto:

  • Jak mogę zalogować się do Playera?

    Zalogować się do Playera możesz na kilka sposobów – zależy to od tego z jakiego urządzenia korzystasz. W obu przypadkach jest to bardzo proste! Chcesz pozostać zalogowanym? Pamiętaj żeby podczas wprowadzania danych do logowania upewnić się, że opcja "Nie wylogowuj mnie" jest zaznaczona. Dzięki temu za każdym razem gdy uruchomisz Playera będziesz ...

  • Czy mogę kupić pakiet za pośrednictwem aplikacji mobilnej?

    Na chwilę obecną zakup pakietów dostępny jest tylko za pośrednictwem przeglądarki. Zaloguj się do Playera korzystając z wybranej przez siebie przeglądarki internetowej na swoim komputerze i sprawdź dostępne opcje pakietów w naszym Sklepie!

  • Czy oglądając player na smartfonie ponoszę jakieś dodatkowe opłaty?

    Jeżeli oglądając materiały na player korzystasz z połączenia WiFi nie zostaną naliczone żadne dodatkowe opłaty. W przypadku gdy korzystasz ze standardowego połączenia internetowego wszystko zależy od tego czy posiadasz pakiet internetowy w ofercie swojego operatora telefonicznego czy nie. Jeżeli tak – dane będą pobierane z pakietu, natomiast jeżeli nie – mogą ...

  • Otrzymałem komunikat „Zbyt mało miejsca na dysku”.

    Próbowałeś zainstalować aplikacje player na swoim smartfonie i otrzymałeś informację o zbyt małej ilości miejsca na dysku? Najprawdopodobniej na Twoim urządzeniu jest zbyt mało miejsca aby pobrać aplikację ze sklepu Google. Usuń zbędne pliki lub aplikacje ze swojego smartfona i spróbuj zainstalować aplikację ponownie. Pamięć podręczna to przestrzeń, w której przechowywane są ...

  • Dlaczego nie działa mi dźwięk w trakcie odtwarzania wideo na urządzeniu iOS

    Korzystasz z urządzenia Apple i podczas oglądania widzisz tylko obraz, ale nie słyszysz dźwięku? Najprawdopodobniej jest to spowodowane tym, że masz włączony tryb Silent Mode w swoim urządzeniu co powoduje brak możliwości odtwarzania dźwięku. Przycisk włączenia/wyłączenia tego trybu znajduje się z boku urządzenia. Włącz dźwięk przesuwając przycisk tak, aby znajdował się po prawej ...

  • Niepoprawne wczytanie playlisty

    Jeśli widzisz na swoim ekranie informację o błędzie 302, to oznacza, że wystąpił problem z poprawnym wczytaniem playlisty w Twojej wersji aplikacji.  Spróbuj zainstalować najnowszą wersję aplikacji Playera ze sklepu Google Play.  Jeśli aplikacja nie jest zgodna z Twoim urządzeniem i problem nadal występuje, zachęcamy do korzystania z innych urządzeń (komputera, telewizora, ...

  • Dlaczego muszę zaktualizować aplikację Player?

    Staramy się ciągle ulepszać nasze aplikacje na urządzenia mobilne i telewizory. Dodajemy nowe funkcjonalności, naprawiamy błędy i podnosimy komfort korzystania z naszych usług.  Jeśli korzystasz ze starej wersji aplikacji, to istnieje większe ryzyko wystąpienia różnych utrudnień, których nowa wersja prawdopodobnie już nie zawiera. Dodatkowo w tej sytuacji możesz mieć problemy z ...