Wyszukiwanie po tagu: aplikacja mobilna

  • Jak mogę zarejestrować się w Playerze?

    Rejestracja w Playerze jest darmowa i zajmie Ci dosłownie chwilę. Wybierz sposób, w jaki chcesz założyć konto:

  • Jak mogę zalogować się do Playera?

    Zalogować się do Playera możesz na kilka sposobów – zależy to od tego z jakiego urządzenia korzystasz. W obu przypadkach jest to bardzo proste!

  • Czy mogę kupić pakiet za pośrednictwem aplikacji mobilnej?

    Obecnie zakup pakietów dostępny jest tylko za pośrednictwem przeglądarki oraz aplikacji mobilnej na Android. Zaloguj się do Playera, korzystając z wybranej przez siebie przeglądarki internetowej na swoim komputerze/w aplikacji na telefonie z systemem Android i sprawdź dostępne opcje pakietów w naszym Sklepie!

  • Czy oglądając player na smartfonie ponoszę jakieś dodatkowe opłaty?

    Jeżeli oglądając materiały na player korzystasz z połączenia WiFi nie zostaną naliczone żadne dodatkowe opłaty. W przypadku gdy korzystasz ze standardowego połączenia internetowego wszystko zależy od tego czy posiadasz pakiet internetowy w ofercie swojego operatora telefonicznego czy nie. Jeżeli tak – dane będą pobierane z pakietu, natomiast jeżeli nie – mogą ...

  • Otrzymałem komunikat „Zbyt mało miejsca na dysku”.

    Próbowałeś zainstalować aplikacje player na swoim smartfonie i otrzymałeś informację o zbyt małej ilości miejsca na dysku? Najprawdopodobniej na Twoim urządzeniu jest zbyt mało miejsca aby pobrać aplikację ze sklepu Google. Usuń zbędne pliki lub aplikacje ze swojego smartfona i spróbuj zainstalować aplikację ponownie. Pamięć podręczna to przestrzeń, w której przechowywane są ...

  • Czy w Playerze mogę skorzystać z funkcji chromecast?

    Tak, funkcja Chromecast jest wspierana w aplikacji Player.  Player wspiera przystawki Chromecast w wersji 2 oraz wyższych, zakończyliśmy natomiast wsparcie na Chromecast 1. Oznacza to, że starsze wersje nie będą już działały poprawnie z Twoją aplikacją Player.Jak rozpoznać wersję Twojego urządzenia?Chromecast 1 to małe prostokątne urządzenie przypominające duży pendrive.Chromecast 2 i ...

  • Dlaczego nie działa mi dźwięk w trakcie odtwarzania wideo na urządzeniu iOS

    Korzystasz z urządzenia Apple i podczas oglądania widzisz tylko obraz, ale nie słyszysz dźwięku? Najprawdopodobniej jest to spowodowane tym, że masz włączony tryb Silent Mode w swoim urządzeniu co powoduje brak możliwości odtwarzania dźwięku. Przycisk włączenia/wyłączenia tego trybu znajduje się z boku urządzenia. Włącz dźwięk przesuwając przycisk tak, aby znajdował się po prawej ...

  • Niepoprawne wczytanie playlisty

    Jeśli widzisz na swoim ekranie informację o błędzie 302, to oznacza, że wystąpił problem z poprawnym wczytaniem playlisty w Twojej wersji aplikacji.  Spróbuj zainstalować najnowszą wersję aplikacji Playera ze sklepu Google Play.  Jeśli aplikacja nie jest zgodna z Twoim urządzeniem i problem nadal występuje, zachęcamy do korzystania z innych urządzeń (komputera, telewizora, ...

  • Dlaczego muszę zaktualizować aplikację Player?

    Staramy się ciągle ulepszać nasze aplikacje na urządzenia mobilne i telewizory. Dodajemy nowe funkcjonalności, naprawiamy błędy i podnosimy komfort korzystania z naszych usług.  Jeśli korzystasz ze starej wersji aplikacji, to istnieje większe ryzyko wystąpienia różnych utrudnień, których nowa wersja prawdopodobnie już nie zawiera. Dodatkowo w tej sytuacji możesz mieć problemy z ...

  • Jak wymusić zatrzymanie aplikacji mobilnej na Android?

    Wymuszenie zatrzymania może okazać się niezbędne w sytuacji, gdy aplikacja nie działa poprawnie lub jeśli wystąpił błąd. Zminimalizowanie lub zamknięcie okna, wylogowanie się albo próba ponownego uruchomienia mogą nie wystarczyć, dlatego w przypadku pojawienia się problemu, postępuj zgodnie w poniższą instrukcją.Pamiętaj, że w zależności od rodzaju Twojego urządzenia oraz wersji ...