Wyszukiwanie po tagu: aplikacja mobilna
-
Jak założyć konto w Playerze?
Rejestracja w Playerze jest darmowa i zajmie Ci dosłownie chwilę. Wybierz sposób, w jaki chcesz założyć konto:
-
Jak mogę zalogować się do Playera?
Zalogować się do Playera możesz na kilka sposobów – wybierz urządzenie, z którego korzystasz:
-
Czy mogę kupić pakiet za pośrednictwem aplikacji mobilnej?
Obecnie zakup pakietów dostępny jest tylko za pośrednictwem przeglądarki oraz aplikacji mobilnej na Android. Zaloguj się do Playera, korzystając z wybranej przez siebie przeglądarki internetowej na swoim komputerze/w aplikacji na telefonie z systemem Android i sprawdź dostępne opcje pakietów w naszym Sklepie! Tutaj możesz dowiedzieć się więcej o zakupie subskrypcji w serwisie ...
-
Czy oglądając Playera na smartfonie, ponoszę jakieś dodatkowe opłaty?
Jeżeli oglądając materiały na Playera korzystasz z połączenia WiFi, nie zostaną naliczone żadne dodatkowe opłaty. W przypadku korzystania ze standardowego połączenia internetowego wszystko zależy od tego, czy posiadasz pakiet internetowy w ofercie swojego operatora telefonicznego czy nie. Jeżeli tak – dane będą pobierane z pakietu, natomiast jeżeli nie – mogą zostać ...
-
Na jakich urządzeniach mobilnych mogę oglądać Playera?
Z Playera możesz korzystać też za pośrednictwem aplikacji mobilnej, którą możesz zainstalować na swoim smartfonie czy tablecie, w których nie zostały wprowadzone modyfikacje niezgodne z zaleceniami producenta urządzenia, określonymi w jego szczegółowych warunkach użytkowania oraz warunkach gwarancji. Nasza aplikacja dostępna jest dla poniższych systemów mobilnych: Najnowszej aktualnej wersji systemu Android, oficjalnie opublikowanej ...
-
Jak mam zainstalować aplikację mobilną?
ANDROID Wyszukaj na ekranie swojego smartfona/tabletu sklep „Google Play” W wyszukiwarce sklepu Google Play wpisz Player i kliknij na ikonkę naszej aplikacji Kliknij „zainstaluj” i postępuj zgodnie z instrukcją, jaka wyświetli się na Twoim ekranie Po zainstalowaniu aplikacji, zaloguj się na swoje konto i oglądaj! iOS Znajdź na ekranie swojego iPhone’a lub iPad’a ikonkę „Apple Store” W ...
-
Otrzymałem komunikat „Zbyt mało miejsca na dysku”.
Próbowałeś zainstalować aplikacje player na swoim smartfonie i otrzymałeś informację o zbyt małej ilości miejsca na dysku? Najprawdopodobniej na Twoim urządzeniu jest zbyt mało miejsca aby pobrać aplikację ze sklepu Google. Usuń zbędne pliki lub aplikacje ze swojego smartfona i spróbuj zainstalować aplikację ponownie. Pamięć podręczna to przestrzeń, w której przechowywane są ...
-
Czy w Playerze mogę skorzystać z funkcji Chromecast?
Tak, funkcja Chromecast jest wspierana w aplikacji Player. AKTUALIZACJAJeśli obserwujesz problemy z odtworzeniem materiałów, zaktualizuj aplikację Player do najnowszej wersji na swoim urządzeniu. Player wspiera przystawki Chromecast w wersji 2 oraz wyższych, zakończyliśmy natomiast wsparcie na Chromecast 1. Oznacza to, że starsze wersje nie będą już działały poprawnie z Twoją aplikacją Player.Jak ...
-
Problem z odtwarzaniem w przeglądarce mobilnej
W trakcie korzystania z Playera widzisz planszę z kodem błędu CO/S/OR i poniższym komunikatem? MATERIAŁ NIEDOSTĘPNY Nie możemy odtworzyć tego materiału w przeglądarce internetowej na urządzeniu mobilnym. Aby uruchomić materiał, skorzystaj z aplikacji mobilnej dedykowanej dla Twojego urządzenia. Ten kod oznacza, że próbujesz odtworzyć materiał w przeglądarce na urządzaniu mobilnym, która nie ...
-
Niepoprawne wczytanie playlisty
Jeśli widzisz na swoim ekranie informację o błędzie 302, to oznacza, że wystąpił problem z poprawnym wczytaniem playlisty w Twojej wersji aplikacji. Spróbuj zainstalować najnowszą wersję aplikacji Playera ze sklepu Google Play. Jeśli aplikacja nie jest zgodna z Twoim urządzeniem i problem nadal występuje, zachęcamy do korzystania z innych urządzeń (komputera, telewizora, ...