Wyszukiwanie po tagu: aplikacja mobilna

  • Jak mogę zarejestrować się w player?

    Rejestracja w player jest bardzo prosta i zajmie Ci dosłownie chwilę. PRZEGLĄDARKA WWW Otwórz stronę główną www.player.pl i kliknij „Zaloguj się”. Na ekranie Twojego monitora pojawi się okienko do logowania – w jego prawym dolnym rogu kliknij w „Zarejestruj się bez opłat". W player zawsze masz wybór – możesz zarejestrować się korzystając z ...

  • Jak mogę zalogować się w player?

    Zalogować się do player możesz na kilka sposobów – zależy to od tego z jakiego urządzenia korzystasz. W obu przypadkach jest to bardzo proste! PRZEGLĄDARKA WWW Jeżeli chcesz oglądać player na komputerze otwórz stronę główną www.player.pl i kliknij w „Zaloguj się”, które znajduje się w prawym górnym rogu. Zaloguj się używając swojego konta ...

  • Czy mogę kupić pakiet za pośrednictwem aplikacji mobilnej?

    Na chwilę obecną zakup pakietów dostępny jest tylko za pośrednictwem przeglądarki. Zaloguj się do player korzystając z wybranej przez siebie przeglądarki internetowej na swoim komputerze i sprawdź dostępne opcje pakietów w naszym Sklepie!

  • Czy oglądając player na smartfonie ponoszę jakieś dodatkowe opłaty?

    Jeżeli oglądając materiały na player korzystasz z połączenia WiFi nie zostaną naliczone żadne dodatkowe opłaty. W przypadku gdy korzystasz ze standardowego połączenia internetowego wszystko zależy od tego czy posiadasz pakiet internetowy w ofercie swojego operatora telefonicznego czy nie. Jeżeli tak – dane będą pobierane z pakietu, natomiast jeżeli nie – mogą ...

  • Otrzymałem komunikat „Zbyt mało miejsca na dysku”.

    Próbowałeś zainstalować aplikacje player na swoim smartfonie i otrzymałeś informację o zbyt małej ilości miejsca na dysku? Najprawdopodobniej na Twoim urządzeniu jest zbyt mało miejsca aby pobrać aplikację ze sklepu Google. Usuń zbędne pliki lub aplikacje ze swojego smartfona i spróbuj zainstalować aplikację ponownie. Pamięć podręczna to przestrzeń, w której przechowywane są ...

  • Dlaczego nie działa mi dźwięk w trakcie odtwarzania wideo na urządzeniu iOS

    Korzystasz z urządzenia Apple i podczas oglądania widzisz tylko obraz, ale nie słyszysz dźwięku? Najprawdopodobniej jest to spowodowane tym, że masz włączony tryb Silent Mode w swoim urządzeniu co powoduje brak możliwości odtwarzania dźwięku. Przycisk włączenia/wyłączenia tego trybu znajduje się z boku urządzenia. Włącz dźwięk przesuwając przycisk tak, aby znajdował się po prawej ...