Rozwiń menu Tematy pomocy ‹ POWRÓT

Błąd dekodowania wideo

W trakcie korzystania z Playera widzisz planszę z kodem błędu DR/R/OR i poniższym komunikatem?

WYSTĄPIŁ BŁĄD. Twoje urządzenie lub materiał posiada problem z zabezpieczeniami DRM.

Jak możesz sobie z tym poradzić? 

Wybierz urządzenie, z którego korzystasz, a następnie wykonaj po kolei poniższe kroki. Po każdym z nich spróbuj ponownie uruchomić materiał, żeby sprawdzić, czy problem został rozwiązany. Jeśli nie zauważysz poprawy, przejdź do kolejnego kroku.

  • 1. Wyłącz dekodowanie sprzętowe w Twojej aplikacji: wejdź w Ustawienia i przejdź na sam dół listy. Następnie odznacz palcem "Dekodowanie wideo przez moje urządzenie".
    2. Całkowicie zamknij aplikację Player, a następnie spróbuj ponownie ją otworzyć (w zależności od wersji urządzenia, wybierz: Ustawienia > Aplikacje/Zarządzaj aplikacjami > Player > Wymuś zatrzymanie).
    3. Uruchom ponownie materiał.
    4. Sprawdź, czy masz najnowszą wersję aplikacji mobilnej. Jeśli masz taką możliwość, pobierz aktualizację ze sklepu Google Play.

    Powyższe podpowiedzi nie rozwiązały problemu?

    Może on wymagać dokładniejszej analizy. Skontaktuj się z nami i opisz problem oraz prześlij nam kod serwisowy z aplikacji (wejdź w ustawienia aplikacji, wybierz dane diagnostyczne i zrób zdjęcie i zrób zdjęcie zawartości). KLIKNIJ TUTAJ, aby przejść do formularza kontaktowego.

  • 1. Wyłącz dekodowanie sprzętowe w Twojej aplikacji: wejdź w Ustawienia i przejdź na sam dół listy. Następnie odznacz "Dekodowanie wideo przez moje urządzenie".
    2. Całkowicie zamknij aplikację Player, a następnie spróbuj ponownie ją otworzyć (sprawdź, jak to zrobić - przejdź do instrukcji).
    3. Uruchom ponownie materiał.
    4. Sprawdź, czy masz najnowszą wersję aplikacji. Jeśli masz taką możliwość, pobierz aktualizację.

    Powyższe podpowiedzi nie rozwiązały problemu?

    Może on wymagać dokładniejszej analizy. Skontaktuj się z nami i opisz problem oraz prześlij nam kod serwisowy z aplikacji (wejdź w ustawienia aplikacji,  wybierz dane diagnostyczne i zrób zdjęcie zawartości). KLIKNIJ TUTAJ, aby przejść do formularza kontaktowego.

Czy ta odpowiedź była pomocna?
Przekaż nam informacje jak możemy ulepszyć ten artykuł:
25% osób uznało odpowiedź za pomocną.
Masz dodatkowe pytania?
Skontaktuj się z nami