Błąd dekodowania wideo

W trakcie korzystania z Playera widzisz planszę z kodem błędu DR/R/OR i poniższym komunikatem?

WYSTĄPIŁ BŁĄD. Twoje urządzenie lub materiał posiada problem z zabezpieczeniami DRM.

Jak możesz sobie z tym poradzić? 

Wybierz urządzenie, z którego korzystasz, a następnie wykonaj po kolei poniższe kroki. Po każdym z nich spróbuj ponownie uruchomić materiał, żeby sprawdzić, czy problem został rozwiązany. Jeśli nie zauważysz poprawy, przejdź do kolejnego kroku.

  • 1. Wyłącz dekodowanie sprzętowe w Twojej aplikacji: wejdź w Ustawienia i przejdź na sam dół listy. Następnie odznacz palcem "Dekodowanie wideo przez moje urządzenie".
    2. Całkowicie zamknij aplikację Player, a następnie spróbuj ponownie ją otworzyć (w zależności od wersji urządzenia, wybierz: Ustawienia > Aplikacje/Zarządzaj aplikacjami > Player > Wymuś zatrzymanie) - przejdź do instrukcji.
    3. Uruchom ponownie materiał.
    4. Sprawdź, czy masz najnowszą wersję aplikacji mobilnej. Jeśli możesz, pobierz aktualizację - sprawdź najnowsze wersje.

    Powyższe podpowiedzi nie rozwiązały problemu?

    Może on wymagać dokładniejszej analizy. Skontaktuj się z nami i opisz problem oraz prześlij nam kod serwisowy z aplikacji (wejdź w ustawienia aplikacji, wybierz dane diagnostyczne i zrób zdjęcie i zrób zdjęcie zawartości). KLIKNIJ TUTAJ, aby przejść do formularza kontaktowego.

  • 1. Wyłącz dekodowanie sprzętowe w Twojej aplikacji: wejdź w Ustawienia i przejdź na sam dół listy. Następnie odznacz "Dekodowanie wideo przez moje urządzenie".
    2. Całkowicie zamknij aplikację Player, a następnie spróbuj ponownie ją otworzyć (sprawdź, jak to zrobić - przejdź do instrukcji).
    3. Uruchom ponownie materiał.
    4. Sprawdź, czy masz najnowszą wersję aplikacji. Jeśli możesz, pobierz aktualizację - kliknij tutaj, aby sprawdzić najnowsze wersje aplikacji. Tutaj dowiesz się, w jaki sposób ją zaktualizować.

    Powyższe podpowiedzi nie rozwiązały problemu?

    Może on wymagać dokładniejszej analizy. Skontaktuj się z nami i opisz problem oraz prześlij nam kod serwisowy z aplikacji (wejdź w ustawienia aplikacji,  wybierz dane diagnostyczne i zrób zdjęcie zawartości). KLIKNIJ TUTAJ, aby przejść do formularza kontaktowego.

Czy ta odpowiedź była pomocna?
Przekaż nam informacje jak możemy ulepszyć ten artykuł:
36% osób uznało odpowiedź za pomocną.
Masz dodatkowe pytania?
Skontaktuj się z nami