Wyszukiwanie po tagu: Android TV

  • Na jakich systemach operacyjnych dostępny jest Player?

    Jeżeli chcesz zacząć oglądać Playera na swoim urządzeniu, poniżej znajdziesz listę systemów operacyjnych, z którymi jest kompatybilny nasz odtwarzacz.  Windows 8 i nowsze wersje. Mac OSX 10.12 i jego nowsze wersje. tvOS 13.0 i jego nowsze wersje. iOS 13.0 i jego nowsze wersje. Android - najnowsza wersja i dwie poprzedzające. AndroidTV - najnowsza wersja i dwie ...

  • Jak zalogować się na telewizorze?

    Aby korzystać z Playera na telewizorze, musisz pobrać aplikację Player - sprawdź, jak to zrobić. Tutaj dowiesz się więcej na temat wspieranych telewizorów.  Jeśli chcesz zalogować się na telewizorze lub przejść do zakupu usługi przez zeskanowanie kodu QR, rekomendujemy korzystanie z wbudowanego skanera kodów na swoim telefonie. W niektórych zewnętrznych aplikacjach ...

  • Jak pobrać aplikację Player na telewizor?

    Sprawdź, jak zainstalować aplikację Playera na Twoim telewizorze. Pamiętaj, że Twoje urządzenie musi mieć dostęp do internetu i być wspierane przez aplikację Player:   LG z WebOS 2.0 lub wyższym   KROK 1. Za pomocą przycisku smart TV / Smart Hub na swoim pilocie przejdź do menu z aplikacjami.KROK 2. W kolejnych krokach poruszaj ...

  • Jakie są najnowsze wersje aplikacji Player?

    Najnowsze wersje aplikacji Player: iOS – wersja 5.12.4 - przejdź do sklepu. Android – wersja 7.4.1 - przejdź do sklepu. Android TV – wersja 1.5.2 - przejdź do sklepu. Apple TV – wersja 1.5.0 Telewizory LG (webOS) – wersja 6.2.2 Telewizory Samsung Tizen – wersja 6.9.5 Telewizory Samsung Orsay – wersja 6.920 PlayStation 4 – wersja 3.0 Player BOX ...

  • Błąd dekodowania wideo

    W trakcie korzystania z Playera widzisz planszę z kodem błędu DR/R/OR i poniższym komunikatem? WYSTĄPIŁ BŁĄD. Twoje urządzenie lub materiał posiada problem z zabezpieczeniami DRM. Jak możesz sobie z tym poradzić?  Wybierz urządzenie, z którego korzystasz, a następnie wykonaj po kolei poniższe kroki. Po każdym z nich spróbuj ponownie uruchomić materiał, żeby sprawdzić, ...

  • Problem z zabezpieczeniami

    W trakcie korzystania z Playera widzisz planszę z kodem błędu RO/E/OR i poniższym komunikatem? WYSTĄPIŁ BŁĄD. Wygląda na to, że Twoje urządzenie zostało zrootowane. Przywróć ustawienia fabryczne, ponieważ zrootowane urządzenia nie są wspierane. Co to oznacza?  Zrootowane urządzenia to takie, które nadaje użytkownikowi uprawnienia administratorskie, dostęp do plików systemowych i funkcji, do których nie ...

  • Jak wymusić dekodowanie 4K na telewizorach z Android TV?

    Jeśli na Twoim telewizorze z systemem Android TV materiały w jakości 4K nie uruchamiają się automatycznie, możesz wymusić tę zmianę.Jak to zrobić? KROK 1. Otwórz menu boczne aplikacji i wybierz Ustawienia. KROK 2. Ponownie wybierz Ustawienia.   KROK 3. w sekcji Wymuś dostępność materiałów 4K, wybierz WŁĄCZ. Po uruchomieniu funkcji 4K przycisk powinien się ...

  • Jak włączyć dekodowanie sprzętowe w aplikacji na Android TV?

    Aby włączyć dekodowanie sprzętowe w aplikacji Player na Android TV: KROK 1. Otwórz menu boczne aplikacji i wybierz Ustawienia. KROK 2. Ponownie wybierz Ustawienia. KROK 3. w sekcji Dekodowanie wideo przez moje urządzenie, wybierz WŁĄCZ. Po uruchomieniu funkcji przycisk powinien się zmienić na WYŁĄCZ.

  • Jak wyczyścić pamięć podręczną w aplikacji na Android TV?

    Aby wyczyścić pamięć podręczną w aplikacji na Android TV, postępuj zgodnie z poniższą instrukcją: KROK 1. W MENU głównym (widok na wszystkie aplikacje) kliknij w koło zębate znajdujące się na górze kranu po prawej stronie (Ustawienia/Settings). KROK 2. W otwartym menu bocznym wybierz Aplikacje (Apps). KROK 3. Kliknij w aplikację Player. KROK 4. Wybierz ...