Rozwiń menu Tematy pomocy ‹ POWRÓT

Problem z zabezpieczeniami

W trakcie korzystania z Playera widzisz planszę z kodem błędu RO/E/OR i poniższym komunikatem?

WYSTĄPIŁ BŁĄD. Wygląda na to, że Twoje urządzenie zostało zrootowane. Przywróć ustawienia fabryczne, ponieważ zrootowane urządzenia nie są wspierane.

Co to oznacza? 

Zrootowane urządzenia to takie, które nadaje użytkownikowi uprawnienia administratorskie, dostęp do plików systemowych i funkcji, do których nie ma dostępu osoba korzystająca ze standardowego oprogramowania telefonu. Niektóre aplikacji (jak na przykład Player) nie wspierają takich urządzeń ze względu na bezpieczeństwo.

Jak możesz sobie z tym poradzić? 

Wybierz urządzenie, z którego korzystasz, a następnie wykonaj po kolei poniższe kroki. Po każdym z nich spróbuj ponownie uruchomić materiał, żeby sprawdzić, czy problem został rozwiązany. Jeśli nie zauważysz poprawy, przejdź do kolejnego kroku.

  • 1. Wyłącz dekodowanie sprzętowe w Twojej aplikacji: wejdź w Ustawienia i przejdź na sam dół listy. Następnie odznacz palcem "Dekodowanie wideo przez moje urządzenie".
    2. Sprawdź, czy Twoje urządzenie jest zrootowane (zrobisz to za pomocą aplikacji mobilnych dostępnych w Google Play). Jeśli chcesz korzystać z aplikacji Playera, a Twoje urządzenie jest zrootowane, przywróć ustawienia fabryczne swojego smartfona.
    3. Uruchom ponownie wybrany materiał.
    4. Całkowicie zamknij aplikację Player, a następnie spróbuj ponownie ją otworzyć (w zależności od wersji urządzenia, wybierz: Ustawienia > Aplikacje/Zarządzaj aplikacjami > Player > Wymuś zatrzymanie).
    5. Sprawdź, czy masz najnowszą wersję aplikacji mobilnej. Jeśli masz taką możliwość, pobierz aktualizację ze sklepu Google Play.

    Powyższe podpowiedzi nie rozwiązały problemu?

    Może on wymagać dokładniejszej analizy. Skontaktuj się z nami i opisz problem oraz prześlij nam kod serwisowy z aplikacji (wejdź w ustawienia aplikacji, wybierz dane diagnostyczne i zrób zdjęcie zawartości). KLIKNIJ TUTAJ, aby przejść do formularza kontaktowego.

  • 1. Wyłącz dekodowanie sprzętowe w aplikacji: wejdź w Ustawienia i przejdź na sam dół listy. Następnie odznacz "Dekodowanie wideo przez moje urządzenie".
    2. Sprawdź, czy Twoje urządzenie jest zrootowane (zrobisz to za pomocą aplikacji dostępnych w Google Play). Jeśli chcesz korzystać z Playera, a Twoje urządzenie jest zrootowane, przywróć ustawienia fabryczne urządzenia.
    3. Uruchom ponownie wybrany materiał.
    4. Całkowicie zamknij aplikację Player, a następnie spróbuj ponownie ją otworzyć (sprawdź, jak to zrobić - przejdź do instrukcji).
    5. Sprawdź, czy masz najnowszą wersję aplikacji. Jeśli masz taką możliwość, pobierz aktualizację ze sklepu.

    Powyższe podpowiedzi nie rozwiązały problemu?

    Może on wymagać dokładniejszej analizy. Skontaktuj się z nami i opisz problem oraz prześlij nam kod serwisowy z aplikacji (wejdź w ustawienia aplikacji,  ybierz dane diagnostyczne i zrób zdjęcie zawartości). KLIKNIJ TUTAJ, aby przejść do formularza kontaktowego.

Czy ta odpowiedź była pomocna?
Przekaż nam informacje jak możemy ulepszyć ten artykuł:
0% osób uznało odpowiedź za pomocną.
Masz dodatkowe pytania?
Skontaktuj się z nami