Jak mogę znaleźć konto na którym mam wykupioną subskrypcję?

Pamiętaj, że aby zakupić pakiet musisz być zarejestrowany i posiadać własne konto.

Jeśli wykupiłeś pakiet i po zalogowaniu się do serwisu nie możesz odtworzyć materiału i/lub widzisz komunikat „wykup dostęp” może to oznaczać, że Twój pakiet został wykupiony na innym koncie. Najczęstszą przyczyną takiej sytuacji jest utworzenie kilku kont w serwisie poprzez skorzystanie z możliwości automatycznego utworzenia konta za pośrednictwem Facebook / Google / Apple / Onet Konto, a Twój pakiet jest aktywny tylko na jednym z nich.

W Playerze możesz utworzyć konto przez: wpisanie adresu e-mail, za pośrednictwem konta Facebook, Google, Apple lub Onet Konto. Pamiętaj, że przez wybranie konkretnej metody rejestracji, przypisujesz do swojego konta konkretną metodę logowania do serwisu.

Wybierz metodę, przy pomocy której utworzyłeś konto Player:

  • Kiedy decydujesz się na rejestrację przy pomocy konta Facebook/Google/Onet Konto, weryfikacja Ciebie jako użytkownika konta Player odbywa się na stronach tych serwisów. Do nas przekazywany jest jedynie adres e-mail powiązany z Twoim kontem Facebook/Google (nie mamy dostępu do Twojego hasła).

    Oznacza to, że jeśli rejestracja odbyła się za pomocą konta Facebook/Google, ponowne logowanie będzie możliwe tylko za pomocą tego samego sposobu. Jeśli z jakiegoś powodu nie masz możliwości zalogowania się do wyżej wymienionych serwisów, należy wtedy utworzyć nowe hasło do konta w Playerze. Kliknij tutaj, by dowiedzieć się jak to zrobić.

    Jeśli nadal potrzebujesz pomocy w odszukaniu konta z wykupioną subskrypcją, napisz do nas na adres hello@player.pl i wyślij w wiadomości:

    • Potwierdzenie ostatniej płatności za usługę w formacie PDF (w niektórych przypadkach screen lub zdjęcie mogą nie być wystarczającym potwierdzeniem transakcji, dlatego prosimy o pobranie pliku ze strony / aplikacji banku)
    • Dla transakcji zrealizowanych kartą dodatkowo 4 ostatnie cyfry numeru karty, datę ważności oraz rodzaj karty (Visa / Mastercard). Prosimy o nieprzesyłanie nam całego numeru karty płatniczej.
    • Dla transakcji zrealizowanych BLIKIEM dodatkowo 11-cyfrowy numer referencyjny BLIK (znajdziesz go w potwierdzeniu transakcji lub zostanie Ci on przekazany przez Twój bank)
    • Dla transakcji zrealizowanych przelewem online / przelewem tradycyjnym w formie druku dodatkowo potwierdzenie przelewu z widocznym identyfikatorem Przelewy24 w formacie P24-…-…-…
    • Inne adresy e-mail, z których korzystasz – ułatwi to odszukanie Twojego konta


    Jeśli zidentyfikowane przez nas konto będzie w jednoznaczny sposób powiązane z podanymi przez Ciebie informacjami, tj. wskazanym e-mailem, potwierdzeniem płatności itd., będziemy mogli przekazać Ci adres e-mail z aktywną subskrypcją i udzielić Ci pomocy w zalogowaniu się lub przeniesieniu subskrypcji na inne konto.

    W innym przypadku, ze względu na ochronę danych osobowych, nie będziemy mogli wysłać Ci adresu e-mail powiązanego z kontem. Wtedy poprosimy Cię o wskazanie innych adresów e-mail Twoich lub Twoich bliskich - z doświadczenia wiemy, że można nieświadomie dokonać zakupu na innym zalogowanym koncie, zwłaszcza wtedy, gdy z jednego urządzenia korzysta kilka osób.

  • Kiedy decydujesz się na rejestrację przy pomocy konta Apple, weryfikacja Ciebie jako użytkownika konta Player odbywa się na stronach tych serwisów. Do nas przekazywany jest jedynie adres e-mail powiązany z Twoim kontem Apple (nie mamy dostępu do Twojego hasła). Oznacza to, że jeśli rejestracja odbyła się za pomocą konta Apple, ponowne logowanie będzie możliwe tylko za pomocą tego samego sposobu. 

    Jeśli z jakiegoś powodu nie masz możliwości zalogowania się przy pomocy konta Apple, ale masz dostęp do adresu e-mail, który był przypisany do konta Apple, skorzystaj z możliwości utworzenia nowego hasła do konta w Playerze. Kliknij tutaj, by dowiedzieć się, jak to zrobić.

    Jeśli podczas rejestracji Apple ID skorzystałeś z funkcji „Ukryj mój adres”, Apple nie przekaże nam Twojego prawdziwego adresu e-mail przypisanego do konta Apple, a jedynie zaszyfrowany identyfikator adresu (w formacie …@privaterelay.appleid.com). Dlatego przy próbie logowania do serwisu adresem e-mail powiązanym z kontem Apple ID nie odszukamy go. W tej sytuacji będziesz mógł się zalogować jedynie wtedy, gdy użyjesz zaszyfrowanego identyfikatora adresu (…@privaterelay.appleid.com) i przypiszesz do niego nowe hasło w Playerze.

    Ponownie logowanie się na urządzeniu Apple bez opcji ”Ukryj mój adres” jest niemożliwe, gdy stworzenie konta podczas pierwszego logowania/zakupu odbywało się z ww. włączoną opcją.

    Nie wiesz, jaki jest Twój zaszyfrowany identyfikator adresu?

    Aby go odnaleźć, wejdź w Ustawienia Iphone > kliknij swój Apple ID (Twoje imię i nazwisko) > wybierz kategorie Logowanie i zabezpieczenia > przejdź do Zaloguj się, używając konta Apple.

    Zobaczysz listę aplikacji, do których wykorzystywany jest Twój zaszyfrowany adres Apple ID. Wybierz aplikację pod nazwą Konto TVN. W sekcji UKRYJ MÓJ ADRES E-MAIL sprawdzisz swój indywidualny adres przypisany do aplikacji. 

    Jeśli nadal potrzebujesz pomocy w odszukaniu konta z wykupioną subskrypcją, napisz do nas na adres hello@player.pl i wyślij w wiadomości:

    • Potwierdzenie ostatniej płatności za usługę w formacie PDF (w niektórych przypadkach screen lub zdjęcie mogą nie być wystarczającym potwierdzeniem transakcji, dlatego prosimy o pobranie pliku ze strony / aplikacji banku)
    • Dla transakcji zrealizowanych kartą dodatkowo 4 ostatnie cyfry numeru karty, datę ważności oraz rodzaj karty (Visa / Mastercard). Prosimy o nieprzesyłanie nam całego numeru karty płatniczej.
    • Dla transakcji zrealizowanych BLIKIEM dodatkowo 11-cyfrowy numer referencyjny BLIK (znajdziesz go w potwierdzeniu transakcji lub zostanie Ci on przekazany przez Twój bank)
    • Dla transakcji zrealizowanych przelewem online / przelewem tradycyjnym w formie druku dodatkowo potwierdzenie przelewu z widocznym identyfikatorem Przelewy24 w formacie P24-…-…-…
    • Inne adresy e-mail, z których korzystasz – ułatwi to odszukanie Twojego konta


    Jeśli zidentyfikowane przez nas konto będzie w jednoznaczny sposób powiązane z podanymi przez Ciebie informacjami, tj. wskazanym e-mailem, potwierdzeniem płatności itd., będziemy mogli przekazać Ci adres e-mail z aktywną subskrypcją i udzielić Ci pomocy w zalogowaniu się lub przeniesieniu subskrypcji na inne konto.

    W innym przypadku, ze względu na ochronę danych osobowych, nie będziemy mogli wysłać Ci adresu e-mail powiązanego z kontem. Wtedy poprosimy Cię o wskazanie innych adresów e-mail Twoich lub Twoich bliskich - z doświadczenia wiemy, że można nieświadomie dokonać zakupu na innym zalogowanym koncie, zwłaszcza wtedy, gdy z jednego urządzenia korzysta kilka osób.

  • Kiedy decydujesz się na rejestrację adresem e-mail, późniejsze logowanie się do konta Player może odbyć się przy pomocy dwóch metod.

    1. Poprzez wpisanie tego samego adres e-mail i hasła jak przy rejestracji.
    2. Poprzez klikniecie „Zaloguj się przez konto Facebook / Google / Apple”. Działa ona jednak tylko wtedy, gdy adres e-mail użyty podczas rejestracji jest taki sam, jak ten przypisany do twojego konta Facebook/Google/Apple/Konto Onet.

    Jeśli nie pamiętasz hasła do swojego konta Player, kliknij tutaj, by dowiedzieć się, jak utworzyć nowe.

    Jeśli nadal potrzebujesz pomocy w odszukaniu konta z wykupioną subskrypcją, napisz do nas na adres hello@player.pl i wyślij w wiadomości:

    • Potwierdzenie ostatniej płatności za usługę w formacie PDF (w niektórych przypadkach screen lub zdjęcie mogą nie być wystarczającym potwierdzeniem transakcji, dlatego prosimy o pobranie pliku ze strony / aplikacji banku)
    • Dla transakcji zrealizowanych kartą dodatkowo 4 ostatnie cyfry numeru karty, datę ważności oraz rodzaj karty (Visa / Mastercard). Prosimy o nieprzesyłanie nam całego numeru karty płatniczej.
    • Dla transakcji zrealizowanych BLIKIEM dodatkowo 11-cyfrowy numer referencyjny BLIK (znajdziesz go w potwierdzeniu transakcji lub zostanie Ci on przekazany przez Twój bank)
    • Dla transakcji zrealizowanych przelewem online / przelewem tradycyjnym w formie druku dodatkowo potwierdzenie przelewu z widocznym identyfikatorem Przelewy24 w formacie P24-…-…-…
    • Inne adresy e-mail, z których korzystasz – ułatwi to odszukanie Twojego konta


    Jeśli zidentyfikowane przez nas konto będzie w jednoznaczny sposób powiązane z podanymi przez Ciebie informacjami, tj. wskazanym e-mailem, potwierdzeniem płatności itd., będziemy mogli przekazać Ci adres e-mail z aktywną subskrypcją i udzielić Ci pomocy w zalogowaniu się lub przeniesieniu subskrypcji na inne konto.

    W innym przypadku, ze względu na ochronę danych osobowych, nie będziemy mogli wysłać Ci adresu e-mail powiązanego z kontem. Wtedy poprosimy Cię o wskazanie innych adresów e-mail Twoich lub Twoich bliskich - z doświadczenia wiemy, że można nieświadomie dokonać zakupu na innym zalogowanym koncie, zwłaszcza wtedy, gdy z jednego urządzenia korzysta kilka osób.

     

     

     

Czy ta odpowiedź była pomocna?
Przekaż nam informacje jak możemy ulepszyć ten artykuł:
20% osób uznało odpowiedź za pomocną.
Masz dodatkowe pytania?
Skontaktuj się z nami