Wyszukiwanie po tagu: moje zakupy

  • Jak mogę sprawdzić, do kiedy aktywny jest mój pakiet?

    W Playerze w łatwy sposób jesteś w stanie kontrolować aktualny stan ważności zakupionego Pakietu – dzięki temu bez problemu go przedłużysz lub wybierzesz inny. Zaloguj się w przeglądarce internetowej i sprawdź aktywność pakietu.

  • Gdzie mogę sprawdzić historię swoich zakupów?

    Aby sprawdzić historię swoich zakupów, zaloguj się na swoje konto Player w przeglądarce internetowej i postępuj zgodnie z instrukcją: KROK 1. Jako zalogowany użytkownik rozwiń MENU po lewej stronie ekranu.KROK 2. Wybierz Moje konto, następnie Moje zakupy i karty. W tym miejscu znajdziesz wszystkie pakiety i usługi, które były aktywowane na ...

  • Jak mogę znaleźć konto na którym mam wykupioną subskrypcję?

    Pamiętaj, że aby zakupić pakiet musisz być zarejestrowany i posiadać własne konto. Jeśli wykupiłeś pakiet i po zalogowaniu się do serwisu nie możesz odtworzyć materiału i/lub widzisz komunikat „wykup dostęp” może to oznaczać, że Twój pakiet został wykupiony na innym koncie. Najczęstszą przyczyną takiej sytuacji jest utworzenie kilku kont w serwisie ...