Gdzie mogę sprawdzić historię swoich zakupów?

Aby sprawdzić historię swoich zakupów, zaloguj się na swoje konto Player w przeglądarce internetowej i postępuj zgodnie z instrukcją:

NA URZĄDZENIU MOBILNYM

  1. Jako zalogowany użytkownik rozwiń MENU po lewej stronie ekranu.
  2. Wybierz Moje konto, następnie Moje zakupy i karty. W tym miejscu znajdziesz wszystkie pakiety i usługi, które były aktywowane na Twoim koncie. Aby sprawdzić pozostałe pakiet, wybierz Zobacz więcej zamówień.

 

W PRZEGLĄDARCE

  1. Jako zalogowany użytkownik, wybierz ikonę w prawym górnym rogu
  2. Następnie wybierz sekcję Moje zakupy i karty

Czy ta odpowiedź była pomocna?
Przekaż nam informacje jak możemy ulepszyć ten artykuł:
20% osób uznało odpowiedź za pomocną.
Masz dodatkowe pytania?
Skontaktuj się z nami