Wyszukiwanie po tagu: gdzie jest mój pakiet
-
Gdzie mogę sprawdzić historię swoich zakupów?
Aby sprawdzić historię swoich zakupów, zaloguj się na swoje konto Player w przeglądarce internetowej i postępuj zgodnie z instrukcją: KROK 1. Jako zalogowany użytkownik rozwiń MENU po lewej stronie ekranu.KROK 2. Wybierz Moje konto, następnie Moje zakupy i karty. W tym miejscu znajdziesz wszystkie pakiety i usługi, które były aktywowane na ...
-
Jak mogę znaleźć konto na którym mam wykupioną subskrypcję?
Pamiętaj, że aby zakupić pakiet musisz być zarejestrowany i posiadać własne konto. Jeśli wykupiłeś pakiet i po zalogowaniu się do serwisu nie możesz odtworzyć materiału i/lub widzisz komunikat „wykup dostęp” może to oznaczać, że Twój pakiet został wykupiony na innym koncie. Najczęstszą przyczyną takiej sytuacji jest utworzenie kilku kont w serwisie ...