Wyszukiwanie po tagu: historia zakupów

  • Gdzie mogę sprawdzić historię swoich zakupów?

    Aby sprawdzić historię swoich zakupów, zaloguj się na swoje konto Player w przeglądarce internetowej i postępuj zgodnie z instrukcją: KROK 1. Jako zalogowany użytkownik rozwiń MENU po lewej stronie ekranu.KROK 2. Wybierz Moje konto, następnie Moje zakupy i karty. W tym miejscu znajdziesz wszystkie pakiety i usługi, które były aktywowane na ...

  • Jak mogę sprawdzić, do kiedy aktywny jest mój pakiet?

    W Playerze w łatwy sposób jesteś w stanie kontrolować aktualny stan ważności zakupionego Pakietu – dzięki temu bez problemu go przedłużysz lub wybierzesz inny. Zaloguj się w przeglądarce internetowej i sprawdź aktywność pakietu.

  • Nowości w zakładce Moje Zakupy

    Aby zapewnić Ci jeszcze łatwiejszy dostęp do kluczowych informacji o Twoich zakupach i kartach płatniczych dokonaliśmy szeregu usprawnień i aktualizacji w zakładce Moje zakupy. Poniżej znajdziesz najważniejsze z nich: 1. Przejrzysta historia zakupów Nowy układ pozwala jeszcze szybciej odnaleźć wszystkie dane o Twoim pakiecie, takie jak: nazwa oferty, data odnowienia/wygaśnięcia, rodzaj płatności ...