Nowości w zakładce Moje Zakupy

Aby zapewnić Ci jeszcze łatwiejszy dostęp do kluczowych informacji o Twoich zakupach i kartach płatniczych dokonaliśmy szeregu usprawnień i aktualizacji w zakładce Moje zakupy. Poniżej znajdziesz najważniejsze z nich:

1. Przejrzysta historia zakupów

Nowy układ pozwala jeszcze szybciej odnaleźć wszystkie dane o Twoim pakiecie, takie jak: nazwa oferty, data odnowienia/wygaśnięcia, rodzaj płatności oraz data zakupu. Jeśli chcesz sprawdzić pozostałe zakupy, wybierz Zobacz więcej zamówień.

Twój pakiet został opisany również statusem:

  • Aktywny - Twój pakiet jest wciąż aktywny i masz dostęp do jego zawartości
  • Wygasł - pakiet utracił ważność, nie masz dostępu do jego zawartości
  • Zawieszony - W trakcie aktywnej oferty zakupiono kolejny pakiet. Dlatego ta oferta została czasowo zawieszona, a niewykorzystane dni dostępu włączą się automatycznie po zakończeniu obecnie aktywnego pakietu

2. Powiadomienia

Każda pomyślnie zakończona akcja dotycząca Twojego konta (np. rezygnacja z pakietu, zmiana karty, aktywacja oferty specjalnej itp.) zostanie potwierdzona powiadomieniem.

3. Widok kart płatniczych

Wszystkie dodane karty znajdziesz w części Moje karty płatnicze. Nowy układ pozwoli Ci szybciej odnaleźć niezbędne informacje, zidentyfikować kartę, z której pobierane są Twoje środki (kartę domyślną) oraz płynnie przejść do zmiany lub usunięcia karty płatniczej.

Aby uniknąć zerwania pakietu poprzez nieaktywną kartę, dodaliśmy odpowiednie komunikaty, które z wyprzedzeniem poinformują Cię o zbliżającym się czasie wygaśnięcia karty i konieczności załączenia nowej:

  • Karta niedługo wygaśnie
  • Karta wygasa 
  • Karta wygasła

Pamiętaj, aby Twoja subskrypcja nie została przerwana, musisz posiadać aktywną kartę dodaną do swojego konta oraz oznaczoną jako domyślną.

W dążeniu do wygody i personalizacji kolejną zmianą jest możliwość określenia swoich preferencji dotyczących karty płatniczej podczas zakupów w sklepie Player. Jeśli kupujesz pakiet i opłacasz go nową kartą płatniczą, możesz jednocześnie zapisać kartę jako domyślną i przypisać do niej inne transakcje w serwisie Player lub innych serwisach TVN.

4. Podpowiedzi

Oznaczenia lub statusy, które mogą być niejasne, zostały dodatkowo wyposażone w specjalne objaśnienia oznaczone ikoną znaku zapytania (?). Wystarczy, że najedziesz na nie myszką lub naciśniesz palcem, a w następstwie pojawi się dymek z treścią wyjaśniającą dane pojęcie.

 

Mamy nadzieję, że te zmiany ułatwią Ci korzystanie z naszej platformy i pozwolą jeszcze szybciej zarządzań kontem w serwisie Player.

 

Czy ta odpowiedź była pomocna?
Przekaż nam informacje jak możemy ulepszyć ten artykuł:
0% osób uznało odpowiedź za pomocną.
Masz dodatkowe pytania?
Skontaktuj się z nami