Jak mogę sprawdzić, do kiedy aktywny jest mój pakiet?

W Playerze w łatwy sposób jesteś w stanie kontrolować aktualny stan ważności zakupionego Pakietu – dzięki temu bez problemu go przedłużysz lub wybierzesz inny.

Aby sprawdzić, do kiedy ważny jest Twój pakiet, postępuj zgodnie z instrukcją:

KROK 1. Jako zalogowany użytkownik kliknij w awatar znajdujący się w prawym górnym rogu ekranu.
KROK 2. Wybierz Moje zakupy.

W tym miejscu znajdziesz wszystkie pakiety i usługi, które były aktywowane na Twoim koncie. W sekcji Moje zakupy > Twoje pakiety sprawdź DATĘ WYGAŚNIĘCIA, aby dowiedzieć się, do kiedy Twój pakiet pozostanie aktywny.

 

Na telefonie w aplikacji mobilnej z systemem Android postępuj w ten sam sposób – informację na temat subskrypcji znajdziesz po zalogowaniu na swoje konto i kliknięciu w awatar na górze po prawej stronie ekranu, a następnie po przejściu do sekcji Moje zakupy.

W tym miejscu kliknij w nazwę zakupionego pakietu, aby sprawdzić datę wygaśnięcia.

W zależności od wykupionej subskrypcji nowy okres rozliczeniowy rozpoczyna się po upłynięciu określonej w danej ofercie liczby dni.

Nie ma możliwości sprawdzenia daty wygaśnięcia subskrypcji na telewizorze oraz w aplikacji mobilnej na iOS – w tym przypadku skorzystaj przeglądarki internetowej.

Po opłaceniu usługi aktywacja trwa maksymalnie 24 godziny (płatności elektroniczne). Jeśli od momentu finalizacji zakupu upłynęło więcej czasu, napisz do nas za pośrednictwem formularza kontaktowego.

W przypadku pakietów odnawialnych umowa zostaje zawarta na czas nieoznaczony. Serwis Player będzie automatycznie, przed rozpoczęciem każdego Okresu Rozliczeniowego, pobierał z karty opłatę subskrypcyjną do momentu anulowania subskrypcji. Subskrypcję możesz anulować w dowolnym momencie.

Czy ta odpowiedź była pomocna?
Przekaż nam informacje jak możemy ulepszyć ten artykuł:
38% osób uznało odpowiedź za pomocną.
Masz dodatkowe pytania?
Skontaktuj się z nami