Wyszukiwanie po tagu: wykup dostęp

  • Otrzymałem komunikat "Wykup dostęp".

    Jeżeli otrzymałeś komunikat "Wykup dostęp" oznacza to, że wybrany przez Ciebie materiał dostępny jest w płatnej ofercie, czyli po wykupieniu pakietu. Masz wykupiony pakiet, ale w dalszym ciągu widzisz komunikat o konieczności wykupienia dostępu? Odśwież przeglądarkę i upewnij się, że jesteś zalogowany. W dalszym ciągu nie możesz obejrzeć wybranego materiału? Skontaktuj się ...

  • Otrzymałem komunikat „Zarządzaj subskrypcją na www.player.pl”

    Jeżeli otrzymałeś komunikat „Zarządzaj subskrypcją na www.player.pl” oznacza to, że wybrany przez Ciebie materiał dostępny jest w płatnej ofercie player, czyli po wykupieniu pakietu. Pamiętaj, że zakup pakietów możliwy jest wyłącznie za pośrednictwem przeglądarki komputerowej (nie ma takiej możliwości w aplikacjach mobilnych).  Zaloguj się do player korzystając z wybranej przez siebie przeglądarki internetowej na ...