Wyszukiwanie po tagu: wykup dostęp

  • Otrzymałem komunikat "Wykup dostęp"

    Jeżeli otrzymałeś komunikat  „WYKUP DOSTĘP”, oznacza to, że aby obejrzeć wybrany materiał, musisz aktywować odpowiedni pakiet. Czy masz już aktywną subskrypcję? 

  • Komunikat „Zarządzaj subskrypcją na www.player.pl”

    Komunikat „Zarządzaj subskrypcją na www.player.pl” oznacza, że aby obejrzeć wybrany materiał, musisz aktywować odpowiedni pakiet. Zakup pakietów możliwy jest wyłącznie za pośrednictwem przeglądarki internetowej oraz aplikacji mobilnej na telefonie z systemem Android.  Jak sprawdzić, który pakiet mam kupić? Dowiedz się więcej. Masz już aktywny pakiet, ale w dalszym ciągu widzisz komunikat o zarządzaniu ...

  • Brak wykupionego pakietu - odmowa dostępu

    W trakcie korzystania z Playera widzisz planszę z kodem błędu IT/O/ID i poniższym komunikatem?  WYKUP DOSTĘP. Ten kod zazwyczaj oznacza, że nie masz wykupionego pakietu lub stracił on ważność w momencie ładowania danego materiału.  Jak możesz sobie z tym poradzić?  Wybierz urządzenie, z którego korzystasz, a następnie wykonaj po kolei poniższe kroki. Po każdym ...

  • Jak sprawdzić, który pakiet mam kupić?

    Player to najbardziej uniwersalny lokalny serwis VOD w Polsce. Tutaj znajdziesz filmy, seriale, programy rozrywkowe oraz informacje. Player posiada także strefę bez opłat z kanałami nowej generacji oraz biblioteką kultowych programów, seriali i filmów.  Tutaj możesz sprawdzić zawartość poszczególnych pakietów. Sprawdź, czy dana oferta da Ci dostęp do wybranego materiału. Jeśli interesuje Cię konkretny materiał, możesz ...

  • Jak mogę znaleźć konto na którym mam wykupioną subskrypcję?

    Pamiętaj, że aby zakupić pakiet musisz być zarejestrowany i posiadać własne konto. Jeśli wykupiłeś pakiet i po zalogowaniu się do serwisu nie możesz odtworzyć materiału i/lub widzisz komunikat „wykup dostęp” może to oznaczać, że Twój pakiet został wykupiony na innym koncie. Najczęstszą przyczyną takiej sytuacji jest utworzenie kilku kont w serwisie ...