Rozwiń menu Tematy pomocy ‹ POWRÓT

Otrzymałem komunikat „Zarządzaj subskrypcją na www.player.pl”

Jeżeli otrzymałeś komunikat „Zarządzaj subskrypcją na www.player.pl” oznacza to, że wybrany przez Ciebie materiał dostępny jest w płatnej ofercie player, czyli po wykupieniu pakietu.

Pamiętaj, że zakup pakietów możliwy jest wyłącznie za pośrednictwem przeglądarki komputerowej (nie ma takiej możliwości w aplikacjach mobilnych). 

Zaloguj się do player korzystając z wybranej przez siebie przeglądarki internetowej na swoim komputerze i sprawdź dostępne opcje pakietów w naszym Sklepie!

Masz wykupiony pakiet, ale w dalszym ciągu widzisz komunikat o zarządzaniu subskrypcją? 

  • Odśwież przeglądarkę i upewnij się, że jesteś zalogowany na swoje konto player oraz
  • Sprawdź czy jesteś zalogowany na właściwe konto player – czyli to, na którym posiadasz aktywny pakiet. Dane konta możesz zweryfikować wchodząc w menu (kliknij w swój awatar w prawym górnym rogu ekranu) -> Moje dane -> Konto w player

W dalszym ciągu nie możesz obejrzeć wybranego materiału? Skontaktuj się z nami za pośrednictwem formularza kontaktowego!

Czy ta odpowiedź była pomocna?
Przekaż nam informacje jak możemy ulepszyć ten artykuł:
88% osób uznało odpowiedź za pomocną.

Skontaktuj się z nami

Wybierz wygodną dla Ciebie formę kontaktu z pomocą player
  • Zaloguj się, aby skontaktować się z konsultantem

    Zaloguj się
    Nie masz jeszcze konta na player.pl?
    Zarejestruj się ›
  • Porozmawiaj z konsultantem online

    Wybierz jedną z dostępnych platform
  • Jak możemy Ci pomóc?
    Musisz udowodnić, że nie jesteś robotem!