Rozwiń menu Tematy pomocy ‹ POWRÓT

Komunikat „Zarządzaj subskrypcją na www.player.pl”

Komunikat  „Zarządzaj subskrypcją na www.player.pl” oznacza, że wybrany przez Ciebie materiał dostępny jest w płatnej ofercie player+, czyli po wykupieniu pakietu.

Zakup pakietów możliwy jest wyłącznie za pośrednictwem przeglądarki internetowej. (na chwilę obecną nie ma możliwość aktywacji pakietu przez aplikację mobilną i smart tv) 

Ile kosztuje pakiet? 

Aktywacja pakietu START to tylko 10 zł (przy płatności odnawialnej) 

Odkryj pakiety player+

Jak sprawdzić, który pakiet mam kupić?

W przeglądarce internetowej wejdź na wybrany materiał, który chcesz obejrzeć i kliknij "Wykup dostęp".  Zostaniesz przekierowany do sklepu player bezpośrednio do zakupu najtańszego pakietu w którym wybrany tytuł możesz obejrzeć. 

 

Jeżeli masz już aktywny pakiet, ale w dalszym ciągu widzisz komunikat o zarządzaniu subskrypcją?  Odśwież przeglądarkę i upewnij się, że jesteś zalogowany na swoje konto player oraz Sprawdź czy jesteś zalogowany na właściwe konto player – czyli to, na którym posiadasz aktywny pakiet. Dane konta możesz zweryfikować wchodząc w menu (kliknij w swój awatar w prawym górnym rogu ekranu) -> Moje dane -> Konto w player

 

Czy ta odpowiedź była pomocna?
Przekaż nam informacje jak możemy ulepszyć ten artykuł:
83% osób uznało odpowiedź za pomocną.

Skontaktuj się z nami

Wybierz wygodną dla Ciebie formę kontaktu z pomocą player
  • Zaloguj się, aby skontaktować się z konsultantem

    Zaloguj się
    Nie masz jeszcze konta na player.pl?
    Zarejestruj się ›
  • Porozmawiaj z konsultantem online

    Wybierz jedną z dostępnych platform
  • Jak możemy Ci pomóc?
    Musisz udowodnić, że nie jesteś robotem!