Komunikat „Zarządzaj subskrypcją na www.player.pl”
Komunikat „Zarządzaj subskrypcją na www.player.pl” oznacza, że aby obejrzeć wybrany materiał, musisz aktywować odpowiedni pakiet.
Zakup pakietów możliwy jest wyłącznie za pośrednictwem przeglądarki internetowej oraz aplikacji mobilnej na telefonie z systemem Android.
Jak sprawdzić, który pakiet mam kupić?
Masz już aktywny pakiet, ale w dalszym ciągu widzisz komunikat o zarządzaniu subskrypcją? Odśwież przeglądarkę i upewnij się, że jesteś zalogowany na swoje konto Player oraz sprawdź, czy jesteś zalogowany na właściwe konto Player – czyli to, na którym posiadasz aktywny pakiet. Dane konta możesz zweryfikować, wchodząc w menu (kliknij w swój awatar w prawym górnym rogu ekranu) -> Moje dane. Jeśli błąd będzie nadal występował, kliknij tutaj, aby uzyskać dodatkową pomoc.