Rozwiń menu Tematy pomocy ‹ POWRÓT

Komunikat „Zarządzaj subskrypcją na www.player.pl”

Komunikat „Zarządzaj subskrypcją na www.player.pl” oznacza, że aby obejrzeć wybrany materiał, musisz aktywować odpowiedni pakiet”.

Zakup pakietów możliwy jest wyłącznie za pośrednictwem przeglądarki internetowej (na chwilę obecną nie ma możliwość aktywacji pakietu przez aplikację mobilną i Smart TV).

Jak sprawdzić, który pakiet mam kupić?

W przeglądarce internetowej wejdź na wybrany materiał, który chcesz obejrzeć i kliknij "Wykup dostęp".  Zostaniesz przekierowany do sklepu Playera bezpośrednio do zakupu najtańszego pakietu, w którym wybrany tytuł możesz obejrzeć. 

 

Masz już aktywny pakiet, ale w dalszym ciągu widzisz komunikat o zarządzaniu subskrypcją?  Odśwież przeglądarkę i upewnij się, że jesteś zalogowany na swoje konto Player oraz sprawdź, czy jesteś zalogowany na właściwe konto Player – czyli to, na którym posiadasz aktywny pakiet. Dane konta możesz zweryfikować, wchodząc w menu (kliknij w swój awatar w prawym górnym rogu ekranu) -> Moje dane. Jeśli błąd będzie nadal występował, napisz do nas - przejdź do formularza kontaktowego.

 

Czy ta odpowiedź była pomocna?
Przekaż nam informacje jak możemy ulepszyć ten artykuł:
76% osób uznało odpowiedź za pomocną.
Masz dodatkowe pytania?
Skontaktuj się z nami