Tematy pomocy ‹ Powrót

Otrzymałem komunikat "Wykup dostęp".

Jeżeli otrzymałeś komunikat "Wykup dostęp" oznacza to, że wybrany przez Ciebie materiał dostępny jest w płatnej ofercie, czyli po wykupieniu pakietu.

Masz wykupiony pakiet, ale w dalszym ciągu widzisz komunikat o konieczności wykupienia dostępu? Odśwież przeglądarkę i upewnij się, że jesteś zalogowany.

W dalszym ciągu nie możesz obejrzeć wybranego materiału? Skontaktuj się z nami za pośrednictwem formularza kontaktowego!

Czy ta odpowiedź była pomocna?
Przekaż nam informacje jak możemy ulepszyć ten artykuł:
100% uznało odp. za pomocną
Podobne pytania:

Tutoriale i samouczki

Przydatne materiały wideo, które pozwolą rozwiązać Twój problem

Skontaktuj się z nami

Wybierz wygodną dla Ciebie formę kontaktu z pomocą Player