Rozwiń menu Tematy pomocy ‹ POWRÓT

Otrzymałem komunikat "Wykup dostęp".

Jeżeli otrzymałeś komunikat "Wykup dostęp" oznacza to, że wybrany przez Ciebie materiał dostępny jest w płatnej ofercie, czyli po wykupieniu pakietu.

Masz wykupiony pakiet, ale w dalszym ciągu widzisz komunikat o konieczności wykupienia dostępu? Odśwież przeglądarkę i upewnij się, że jesteś zalogowany.

W dalszym ciągu nie możesz obejrzeć wybranego materiału? Skontaktuj się z nami za pośrednictwem formularza kontaktowego!

Czy ta odpowiedź była pomocna?
Przekaż nam informacje jak możemy ulepszyć ten artykuł:
30% osób uznało odpowiedź za pomocną.

Skontaktuj się z nami

Wybierz wygodną dla Ciebie formę kontaktu z pomocą player
  • Zaloguj się, aby skontaktować się z konsultantem

    Zaloguj się
    Nie masz jeszcze konta na player.pl?
    Zarejestruj się ›
  • Porozmawiaj z konsultantem online

    Wybierz jedną z dostępnych platform
  • Jak możemy Ci pomóc?
    Musisz udowodnić, że nie jesteś robotem!