Otrzymałem komunikat "Wykup dostęp"

Jeżeli otrzymałeś komunikat  „WYKUP DOSTĘP”, oznacza to, że aby obejrzeć wybrany materiał, musisz aktywować odpowiedni pakiet.

Czy masz już aktywną subskrypcję? 

  • Zastanawiasz się, który pakiet będzie dla Ciebie najlepszy?

    Sprawdź zawartość poszczególnych pakietów, korzystając z naszej porównywarki (kliknij tutaj). Skorzystaj z lupki, jeśli szukasz konkretnego tytułu, dzięki temu w łatwy sposób sprawdzisz, czy jest on dostępny w wybranej przez Ciebie subskrypcji. Następnie przejdź do Sklepu Player, by dokonać zakupu.

    Możesz również kliknąć wybrany materiał, który chcesz obejrzeć i wybrać przycisk "Wykup dostęp".  Zostaniesz przekierowany do sklepu Playera, bezpośrednio do zakupu najtańszego pakietu, w którym wybrany tytuł możesz obejrzeć - dowiedz się więcej.

  • Jeśli pakiet został wykupiony przed chwilą, w zależności od urządzenia, na którym pojawia się komunikat "Wykup dostęp":

    • odśwież przeglądarkę (kliknij na klawiaturze komputera klawisz F5 lub kombinację klawiszy ctrl+R;
    • wyjdź z aplikacji (zamknij ją) i otwórz ponowne z pulpitu smartfona / tabletu / iPhone'a / iPada;
    • zrestartuj aplikację TV (zamknij i uruchom ją ponownie).

    W ten sposób zostaną odświeżone dane dotyczące zakupionego pakietu.

    Jeśli od dawna posiadasz subskrypcję, sprawdź nasze rekomendacje:

    1. Sprawdź, czy Twoja subskrypcja jest nadal aktywna (wybierz swój awatar > moje konto > moje zakupy i karty > zweryfikuj status subskrypcji), a wybrany przez Ciebie program wchodzi w jej skład (sprawdź zawartość pakietu).
    2. Upewnij się, że logujesz się na konto z aktywną subskrypcją. Jeśli na jednym urządzeniu masz dostęp do odtwarzania, a na drugim widzisz komunikat "Wykup dostęp" - sprawdź, czy korzystasz z tego samego konta na tych urządzeniach.
    • W przeglądarce (Chrome, Safari itp.) adres e-mail powiązany z kontem sprawdzisz, wybierając z menu Moje konto > Moje dane (wybór należy zatwierdzić hasłem).

    • W aplikacji mobilnej adres e-mail obecnie zalogowanego konta sprawdzisz, klikając w awatar > Ustawienia > Dane diagnostyczne.

     
    Pamiętaj, że dane logowania nie przenoszą się automatycznie z przeglądarki do aplikacji.
     
    Jeśli nie możesz odnaleźć konta z aktywną subskrypcją, sprawdź nasz rekomendacje. 
     
    Logowanie przy pomocy konta Facebook/Google
    Jeśli nie rejestrowałeś swojego konta Player przy pomocy konta Facebook / Google, nie korzystaj z automatycznego logowania przez te serwisy. Podczas logowania skorzystaj z tej samej metody, z której korzystałaś/eś podczas rejestracji (czasem konto Facebook / Google ma przypisany adres e-mail, z którego na co dzień już nie korzystasz i nie jest on powiązany z Twoim kontem Player).
    Jeśli do logowania podczas zakupu użyto konta Facebooka / Google i masz dostęp do adresu e-mail, przypisanego do tych serwisów, możesz utworzyć nowe hasło dla konta TVN, a następnie logować się w aplikacji e-mailem i hasłem. Sprawdź jak zmienić hasło do konta Player.
     
    "Wykup dostęp" na telewizorze
    Spróbuj ponownie zalogować się na swoim urządzeniu. Wyloguj się z aplikacji TV i, zaloguj na urządzeniu mobilnym / komputerze na konto z aktywnym pakietem (sprawdź uprzednio, czy na tym koncie masz działającą subskrypcję). Na telewizorze wyszukaj ponownie aplikację Player, będąc zalogowanym na urządzeniu mobilnym / komputerze, wejdź na stronę player.pl/zaloguj-tv i wpisz kod z ekranu TV lub zeskanuj kod QR aparatem swojego smartfona / aplikacją do skanowania kodu (zobacz pełną instrukcję: Smart TV i PS4 lub Android TV). Po zalogowaniu ponownie sprawdź, czy komunikat "Wykup dostęp" pojawia się na materiałach zawierających się w Twoim pakiecie.

    W dalszym ciągu nie możesz obejrzeć wybranego materiału? Skontaktuj się z nami - kliknij tutaj, aby przejść do formularza kontaktowego.

Czy ta odpowiedź była pomocna?
Przekaż nam informacje jak możemy ulepszyć ten artykuł:
7% osób uznało odpowiedź za pomocną.
Masz dodatkowe pytania?
Skontaktuj się z nami