Rozwiń menu Tematy pomocy ‹ POWRÓT

Otrzymałem komunikat "Wykup dostęp".

Jeżeli otrzymałeś komunikat  „WYKUP DOSTĘP”? Oznacza to, że aby obejrzeć wybrany materiał, musisz aktywować odpowiedni pakiet. Masz już aktywną subskrypcję? Przejdź od razu do kolejnego punktu.

1. Jak sprawdzić, który pakiet mam kupić?

W przeglądarce internetowej wejdź na wybrany materiał, który chcesz obejrzeć i kliknij "Wykup dostęp".  Zostaniesz przekierowany do sklepu Playera bezpośrednio do zakupu najtańszego pakietu, w którym wybrany tytuł możesz obejrzeć. 

 

2. Masz wykupiony pakiet, ale w dalszym ciągu widzisz komunikat o konieczności wykupienia dostępu? 

Jeśli pakiet został wykupiony przed chwilą, w zależności od urządzenia, na którym pojawia się komunikat "Wykup dostęp":

  • odśwież przeglądarkę (kliknij na klawiaturze komputera klawisz F5 lub kombinację klawiszy ctrl+R;
  • wyjdź z aplikacji (zamknij ją) i otwórz ponowne z pulpitu smartfona / tabletu / iPhone'a / iPada;
  • zrestartuj aplikację TV (zamknij i uruchom ją ponownie).

W ten sposób zostaną odświeżone dane dotyczące zakupionego pakietu.

Upewnij się, że logujesz się na to samo konto, na które masz wykupiony dostęp (wykorzystane podczas dokonania zakupu w przeglądarce np. w telefonie). Jeśli na jednym urządzeniu masz dostęp do odtwarzania, a na drugim widzisz komunikat "Wykup dostęp" - sprawdź, czy korzystasz z tego samego konta na tych urządzeniach.
  • W przeglądarce mobilnej adres e-mail powiązany z kontem sprawdzisz, wybierając z menu Moje konto > Moje dane (wybór należy zatwierdzić hasłem).
  • W aplikacji mobilnej adres e-mail obecnie zalogowanego konta sprawdzisz, wybierając z menu Ustawienia > Dane diagnostyczne.
 
--> Pamiętaj, że dane logowania nie przenoszą się automatycznie z przeglądarki do aplikacji.
--> Jeśli do logowania w przeglądarce podczas zakupu użyto Facebooka / Google - możesz ustalić hasło dla konta TVN stworzonego w ten sposób, a następnie logować się w aplikacji e-mailem / hasłem (czasem konta Facebook / Google są powiązane z innym adresem e-mail, niż używany przez Ciebie obecnie).
 
Nie korzystaj z automatycznego logowania przez Facebook / Google, tylko spróbuj wpisać adres e-mail przypisany do Twojego konta z aktywną subskrypcją.
 

Jeśli problem pojawił się na telewizorze, spróbuj ponownie się na nim zalogować - wyloguj się z aplikacji TV, a następnie zaloguj na urządzeniu mobilnym/w komputerze na konto z aktywnym pakietem (sprawdź uprzednio, czy na tym koncie masz działającą subskrypcję). Na telewizorze wyszukaj aplikację Player, wpisz kod z ekranu TV w przeglądarce pod adresem player.pl/zaloguj-tv lub zeskanuj kod QR aparatem swojego smartfona / aplikacją do skanowania kodu (zobacz pełną instrukcję: Smart TV i PS4 lub Android TV).

Po zalogowaniu ponownie sprawdź, czy komunikat "Wykup dostęp" pojawia się na materiałach zawierających się w Twoim pakiecie.

W dalszym ciągu nie możesz obejrzeć wybranego materiału? Skontaktuj się z nami - kliknij tutaj, aby przejść do formularza kontaktowego.

Czy ta odpowiedź była pomocna?
Przekaż nam informacje jak możemy ulepszyć ten artykuł:
25% osób uznało odpowiedź za pomocną.
Masz dodatkowe pytania?
Skontaktuj się z nami