Wyszukiwanie po tagu: komunikat

  • Otrzymałem komunikat „Materiał nie jest dostępny dla Twojej przeglądarki”.

    Podczas próby uruchomienia materiału w technologii 360 na ekranie zobaczyłeś komunikat "Materiał nie jest dostępny dla Twojej przeglądarki"? Niestety, najprawdopodobniej przeglądarka internetowa z której korzystasz nie wspiera materiałów w tej technologii. Spróbuj skorzystać z innej przeglądarki np. Google Chrome czy Firefox i odtwórz materiał ponownie. Miłego oglądania!

  • Otrzymałem komunikat „Wyświetlenie tego wideo w Twojej lokalizacji jest niemożliwe”.

    Jeśli posiadasz wykupiony w Polsce pakiet Player i zobaczyłeś powyższą wiadomość, to dostęp do materiałów będzie możliwy również w krajach UE i Europejskiego Obszaru Gospodarczego. Przypominamy, jeśli posiadasz pakiet TVN International, czyli pakiet wykupiony za granicą, to możesz oglądać tylko wybrane tytuły. Dla Twojej wygody zebraliśmy je na naszej stronie w ...

  • Dlaczego nie mogę oglądać w przeglądarce Internet Explorer?

    Próbujesz obejrzeć materiały wideo w przeglądarce Internet Explorer? Niestety przeglądarka, której używasz, nie jest kompatybilna z aktualną wersją serwisu. Zachęcamy do skorzystania z innej przeglądarki np. Google Chrome Mozilla Firefox Safari (wersja jest wyższa niż 10.0) MS Edge   Oglądaj Playera bez przeszkód!

  • Otrzymałem komunikat "Brakujące wtyczki".

    Podczas próby uruchomienia wybranego wideo, na Twoim ekranie pojawił się komunikat "Brakujące wtyczki"? Twoja przeglądarka nie posiada zaktualizowanych wtyczek niezbędnych do odtworzenia materiałów wideo w Playerze (dowiedz się więcej). Skorzystaj z naszego Testu zgodności - wskaże on, które wtyczki wymagają aktualizacji oraz wesprze Cię w ich instalacji.  

  • Otrzymałem komunikat "Czy jesteś osobą pełnoletnią?"

    Jeżeli podczas próby uruchomienia odcinka otrzymałes komunikat "Czy jesteś osobą pełnoletnią?" oznacza to, że materiał, który chcesz odtworzyć zawiera materiały przeznaczone do odbioru przez osoby, które ukończyły 18 lat. Materiały takie mogą zawierać sceny drastyczne, wulgarne czy też pokazujące przemoc.  Jeżeli ukończyłeś 18 lat i chcesz oglądać wybrany materiał kliknij "TAK". Jeżeli nie ...

  • Otrzymałem komunikat "Przekroczyłeś limit urządzeń przypisanych do Twojego konta".

    Maksymalna ilość urządzeń przypisanych do Twojego konta to 5. Mogą to być laptopy, smartfony, tablety lub Smart TV. Jeżeli otrzymałeś komunikat o przekroczeniu limitu urządzeń, wejdź na swojego konto do zakładki "Moje urządzenia". Znajdziesz tam wszystkie urządzenia, jakie są aktualnie przypisane do Twojego konta. Kliknij "Usuń" przy urządzeniu, z którego już nie korzystasz, ...

  • Otrzymałem komunikat "Wykup dostęp"

    Jeżeli otrzymałeś komunikat  „WYKUP DOSTĘP”, oznacza to, że aby obejrzeć wybrany materiał, musisz aktywować odpowiedni pakiet. Czy masz już aktywną subskrypcję? 

  • Otrzymałem komunikat "Zaloguj się".

    W nowej formule serwisu Player możesz oglądać materiały na 3 różne sposoby. Jako użytkownik niezarejestrowany i niezalogowany możesz obejrzeć jeden wybrany odcinka serialu lub programu z reklamami bez opłat dziennie (doba kończy się zawsze o 23:59) oraz program informacyjny: Fakty oraz Express TTV podczas ich transmisji w kanałach TVN i TTV. ...

  • Otrzymałem komunikat "Materiał uruchomiony na innym urządzeniu".

    Pamiętaj, ten sam materiał możesz oglądać jednocześnie na maksymalnie dwóch urządzeniach lub w przypadku programów opierających się o streaming na żywo - na jednym. Sprawdź, czy nie jesteś zalogowany jednocześnie na kilku urządzeniach, na których może być odtwarzany wybrany materiał. Jeżeli tak - wyloguj się lub usuń któreś z urządzeń. Nie wiesz jak ...

  • Otrzymałem komunikat "Wystąpił problem z wyświetleniem Sklepu Player, spróbuj ponownie".

    Podczas próby zakupu pakietu w Sklepie Playera otrzymałeś komunikat "Wystąpił problem z wyświetleniem Sklepu Player"? Oznacza to, że wystąpił chwilowy problem z załadowaniem treści tam dostępnych. Odśwież przeglądarkę i spróbuj ponownie.