Rozwiń menu Tematy pomocy ‹ POWRÓT

Otrzymałem komunikat "Przekroczyłeś limit urządzeń przypisanych do Twojego konta".

Pamiętaj, że maksymalna ilość urządzeń jakie mogą być jednocześnie przypisane do Twojego konta wynosi 5. 

Mogą to być zarówno laptopy, smartfony, tablety lub Smart TV.

Jeżeli otrzymałeś komunikat o przekroczeniu limitu urządzeń, wejdź na swojego konto do zakładki "Moje urządzenia".

Znajdziesz tam wszystkie urządzenia jakie są aktualnie przypisane do Twojego konta.

Kliknij "Usuń" przy urządzeniu, z którego już nie korzystasz aby nie przekraczać dostępnego limitu.

Teraz możesz ponownie zalogować się do player, a nowe, wybrane przez Ciebie urządzenie zostanie zapisane na Twoim koncie automatycznie.

Czy ta odpowiedź była pomocna?
Przekaż nam informacje jak możemy ulepszyć ten artykuł:
34% osób uznało odpowiedź za pomocną.

Skontaktuj się z nami

Wybierz wygodną dla Ciebie formę kontaktu z pomocą player
  • Zaloguj się, aby skontaktować się z konsultantem

    Zaloguj się
    Nie masz jeszcze konta na player.pl?
    Zarejestruj się ›
  • Porozmawiaj z konsultantem online

    Wybierz jedną z dostępnych platform
  • Jak możemy Ci pomóc?
    Musisz udowodnić, że nie jesteś robotem!