Otrzymałem komunikat "Przekroczyłeś limit urządzeń przypisanych do Twojego konta".

Maksymalna ilość urządzeń przypisanych do Twojego konta to 5. Mogą to być laptopy, smartfony, tablety lub Smart TV.

Jeżeli otrzymałeś komunikat o przekroczeniu limitu urządzeń, wejdź na swojego konto do zakładki "Moje urządzenia".

Znajdziesz tam wszystkie urządzenia, jakie są aktualnie przypisane do Twojego konta. Kliknij "Usuń" przy urządzeniu, z którego już nie korzystasz, aby nie przekraczać dostępnego limitu.

Teraz możesz ponownie zalogować się do Playera, a nowe, wybrane przez Ciebie urządzenie zostanie zapisane na Twoim koncie automatycznie.

TUTAJ możesz sprawdzić, w jaki sposób wylogować się ze wszystkich urządzeń przypisanych do konta Player.

Czy ta odpowiedź była pomocna?
Przekaż nam informacje jak możemy ulepszyć ten artykuł:
35% osób uznało odpowiedź za pomocną.
Masz dodatkowe pytania?
Skontaktuj się z nami