Rozwiń menu Tematy pomocy ‹ POWRÓT

Otrzymałem komunikat "Materiał uruchomiony na innym urządzeniu".

Podczas próby włączenia wybranego materiału wideo otrzymaleś komunikat "Materiał uruchomiony na innym urządzeniu"?

Pamiętaj, że w przypadku gdy jesteś zalogowany, ale nie posiadasz na swoim koncie aktywnego pakietu, ten sam materiał możesz oglądać jednocześnie na maksymalnie dwóch urządzeniach.

Posiadając wykupiony, aktywny pakiet możesz oglądać materiały jednocześnie na dwóch urządzeniach lub w przypadku programów opierających się o streaming na żywo - na jednym.

Sprawdź czy nie jesteś zalogowany jednocześnie na kilku urządzeniach, na których może być odtwarzany wybrany materiał.

Jeżeli tak - wyloguj się lub usuń któreś z urządzeń. Nie wiesz jak to zrobić? Kliknij TUTAJ!

Czy ta odpowiedź była pomocna?
Przekaż nam informacje jak możemy ulepszyć ten artykuł:
64% osób uznało odpowiedź za pomocną.

Skontaktuj się z nami

Wybierz wygodną dla Ciebie formę kontaktu z pomocą player
  • Zaloguj się, aby skontaktować się z konsultantem

    Zaloguj się
    Nie masz jeszcze konta na player.pl?
    Zarejestruj się ›
  • Porozmawiaj z konsultantem online

    Wybierz jedną z dostępnych platform
  • Jak możemy Ci pomóc?
    Musisz udowodnić, że nie jesteś robotem!