Rozwiń menu Tematy pomocy ‹ POWRÓT

Otrzymałem komunikat "Materiał uruchomiony na innym urządzeniu".

Podczas próby włączenia wybranego materiału wideo otrzymałeś komunikat "Materiał uruchomiony na innym urządzeniu"?

Pamiętaj, że w przypadku gdy jesteś zalogowany, ale nie posiadasz na swoim koncie aktywnego pakietu, ten sam materiał możesz oglądać jednocześnie na maksymalnie dwóch urządzeniach.

Posiadając wykupiony, aktywny pakiet możesz oglądać materiały jednocześnie na dwóch urządzeniach lub w przypadku programów opierających się o streaming na żywo - na jednym.

Sprawdź czy nie jesteś zalogowany jednocześnie na kilku urządzeniach, na których może być odtwarzany wybrany materiał.

Jeżeli tak - wyloguj się lub usuń któreś z urządzeń. Nie wiesz jak to zrobić? Kliknij TUTAJ!

Czy ta odpowiedź była pomocna?
Przekaż nam informacje jak możemy ulepszyć ten artykuł:
60% osób uznało odpowiedź za pomocną.
Masz dodatkowe pytania?
Skontaktuj się z nami