Wyszukiwanie po tagu: błąd

  • Co mam zrobić jeżeli podczas płatności wystąpił błąd i nie mogłem jej dokończyć?

    Jeżeli w trakcie dokonywania płatności wystąpił błąd np. straciłeś połączenie z internetem – w pierwszej kolejności upewnij się, że płatność nie została pobrana z Twoje konta bankowego/karty płatniczej. Jeżeli płatność nie została pobrana możesz ponownie dokonać zakupu wybranego pakietu. W przypadku gdy jednak płatność została pobrana z Twojego konta bankowego/karty płatniczej, ...

  • Dlaczego nie mogę oglądać pomimo wykupionego pakietu?

    Aby korzystać z materiałów dostępnych na player upewnij się, że spełniasz poniższe warunki: Zarówno sprzęt z którego korzystasz jak i połączenie internetowe jest zgodne z naszymi minimalnymi wymaganiami Znajdujesz się na terytorium Polski Film, serial lub program, który chcesz oglądać jest dostępny w wykupionym przez Ciebie pakiecie Jeżeli spełniasz powyższe warunki, a dalej nie ...

  • Wpisałem kod vouchera i okazało się, że jest nieaktywny. Dlaczego?

    Przede wszystkim upewnij się, że poprawnie przepisałeś kod z otrzymanego vouchera. Jeżeli otrzymałeś go w wiadomości mailowej, skorzystaj z opcji kopiuj + wklej. W dalszym ciągu otrzymujesz informację, że kod jest nieaktywny? Skontaktuj się z nami poprzez formularz kontaktowy, postaramy się pomóc jak najszybciej!

  • Kupiłem dostęp do wydarzenia sportowego, ale nie widzę go na swoim koncie, dlaczego?

    Jeżeli kupiłeś jednorazowy dostęp do wydarzenia sportowego, ale nie widzisz, że jest aktywny na Twoim koncie: Sprawdź: Czy płatność na pewno została pobrana z Twojego konta – jeżeli nie, najprawdopodobniej na etapie płatności wystąpił błąd, przez co płatność nie została zaksięgowana na naszym koncie, a pakiet nie został aktywowany. Spróbuj ponownie. Czy otrzymałeś ...

  • Otrzymałem komunikat "Materiał uruchomiony na innym urządzeniu".

    Podczas próby włączenia wybranego materiału wideo otrzymałeś komunikat "Materiał uruchomiony na innym urządzeniu"? Pamiętaj, że w przypadku gdy jesteś zalogowany, ale nie posiadasz na swoim koncie aktywnego pakietu, ten sam materiał możesz oglądać jednocześnie na maksymalnie dwóch urządzeniach. Posiadając wykupiony, aktywny pakiet możesz oglądać materiały jednocześnie na dwóch urządzeniach lub w przypadku ...

  • Otrzymałem komunikat "Zagubiony?".

    W trakcie korzystania z serwisu player otrzymałeś komunikat "Zagubiony"? Oznacza to, że wybrana przez Ciebie cześć serwisu lub materiał nie jest aktualnie dostępny, nie istnieje lub został usunięty. Odśwież stronę i spróbuj ponownie. Jeżeli w dalszym ciągu widzisz ten komunikat skontaktuj się z nami za pośrednictwem formularza kontaktowego!