Wyszukiwanie po tagu: błąd

  • Co mam zrobić jeżeli podczas płatności wystąpił błąd i nie mogłem jej dokończyć?

    W pierwszej kolejności upewnij się, że płatność została pobrana z Twoje konta bankowego/karty płatniczej. Jeżeli płatność nie została pobrana, spróbuj ponownie dokonać zakupu wybranego pakietu. W przypadku gdy jednak płatność została pobrana z Twojego konta bankowego/karty płatniczej, ale na swoim koncie nie widzisz wybranego pakietu upewnij się, że logujesz się na ...

  • Dlaczego nie mogę oglądać pomimo wykupionego pakietu?

    Aby korzystać z materiałów dostępnych na Playerze, upewnij się, że spełniasz poniższe warunki: Zarówno sprzęt z którego korzystasz jak i połączenie internetowe jest zgodne z naszymi minimalnymi wymaganiami. Znajdujesz się na terytorium Polski. Film, serial lub program, który chcesz oglądać, jest dostępny w wykupionym przez Ciebie pakiecie. Jeśli na materiale, do którego masz dostęp ...

  • Wpisałem kod vouchera i okazało się, że jest nieaktywny. Dlaczego?

    Przede wszystkim upewnij się, że poprawnie przepisałeś kod z otrzymanego vouchera. Jeżeli otrzymałeś go w wiadomości mailowej, skorzystaj z opcji kopiuj + wklej. W dalszym ciągu otrzymujesz informację, że kod jest nieaktywny? Skontaktuj się z nami poprzez formularz kontaktowy, który znajduje się na dole strony. Postaramy się pomóc jak najszybciej!

  • Kupiłem dostęp do wydarzenia sportowego, ale nie widzę go na swoim koncie, dlaczego?

    Jeżeli kupiłeś jednorazowy dostęp do wydarzenia sportowego, ale nie widzisz, że jest aktywny na Twoim koncie: Sprawdź: Czy płatność na pewno została pobrana z Twojego konta – jeżeli nie, najprawdopodobniej na etapie płatności wystąpił błąd, przez co płatność nie została zaksięgowana na naszym koncie, a pakiet nie został aktywowany. Spróbuj ponownie. Czy otrzymałeś ...

  • Otrzymałem komunikat "Materiał uruchomiony na innym urządzeniu".

    Podczas próby włączenia wybranego materiału wideo otrzymałeś komunikat "Materiał uruchomiony na innym urządzeniu"? Pamiętaj, że w przypadku gdy jesteś zalogowany, ale nie posiadasz na swoim koncie aktywnego pakietu, ten sam materiał możesz oglądać jednocześnie na maksymalnie dwóch urządzeniach. Posiadając wykupiony, aktywny pakiet możesz oglądać materiały jednocześnie na dwóch urządzeniach lub w przypadku ...

  • Niepoprawne wczytanie playlisty

    Jeśli widzisz na swoim ekranie informację o błędzie 302, to oznacza, że wystąpił problem z poprawnym wczytaniem playlisty w Twojej wersji aplikacji.  Spróbuj zainstalować najnowszą wersję aplikacji Playera ze sklepu Google Play.  Jeśli aplikacja nie jest zgodna z Twoim urządzeniem i problem nadal występuje, zachęcamy do korzystania z innych urządzeń (komputera, telewizora, ...

  • Problem z autoryzacją

    Jeśli na ekranie Twojego urządzenia pojawił się błąd 401, to oznacza, że wystąpił problem z autoryzacją (potwierdzeniem dostępu). W tej sytuacji rekomendujemy:1. Wylogowanie i ponowne zalogowanie się na swoim koncie.2. Usunięcie pamięci podręcznej przeglądarki. Nie wiesz, jak to zrobić? Kliknij tutaj. Powyższe podpowiedzi nie rozwiązały problemu? Może on wymagać dokładniejszej analizy. Skontaktuj się ...

  • Problemy z uruchomieniem aplikacji Player na telewizorze

    Jeśli masz problemy z uruchomieniem aplikacji Player, sprawdź naszą ogólną rekomendację dotyczącą zmiany kodu DNS w ustawieniach swojego telewizora. Wejdź w Menu telewizora Wybierz kategorię Ustawienia, a w niej zakładkę Ogólne/Sieć i kliknij Stan Sieci Następnie w zakładce Ustaw IP wybierz rubrykę Ustaw DNS i zmień ustawienia z Uzyskaj automatycznie na Wprowadź ręcznie W ...