Wyszukiwanie po tagu: błąd
-
Co mam zrobić jeżeli podczas płatności wystąpił błąd i nie mogłem jej dokończyć?
W pierwszej kolejności upewnij się, że płatność została pobrana z Twoje konta bankowego/karty płatniczej. Jeżeli płatność nie została pobrana, spróbuj ponownie dokonać zakupu wybranego pakietu. W przypadku gdy jednak płatność została pobrana z Twojego konta bankowego/karty płatniczej, ale na swoim koncie nie widzisz wybranego pakietu upewnij się, że logujesz się na ...
-
Dlaczego nie mogę oglądać pomimo wykupionego pakietu?
Informujemy o możliwych ograniczeniach w dostępie do treści w pakiecie EUROSPORT EXTRA na telewizorach Samsung Tizen 2.X oraz LG z wersją systemu poniżej WebOS 3.6. W ramach tego pakietu dostęp wyłącznie do 2 kanałów live: EUROSPORT 1HD i EUROSPORT 2HD. Aby korzystać z materiałów dostępnych na Playerze, upewnij się, że spełniasz ...
-
Wpisałem kod vouchera i okazało się, że jest nieaktywny. Dlaczego?
Przede wszystkim upewnij się, że poprawnie przepisałeś kod z otrzymanego vouchera. Jeżeli otrzymałeś go w wiadomości mailowej, skorzystaj z opcji kopiuj + wklej. W dalszym ciągu otrzymujesz informację, że kod jest nieaktywny? Skontaktuj się z nami poprzez formularz kontaktowy, który znajduje się na dole strony. Postaramy się pomóc jak najszybciej!
-
Kupiłem dostęp do wydarzenia sportowego, ale nie widzę go na swoim koncie, dlaczego?
Jeżeli kupiłeś jednorazowy dostęp do wydarzenia sportowego, ale nie widzisz, że jest aktywny na Twoim koncie: Sprawdź: Czy płatność na pewno została pobrana z Twojego konta – jeżeli nie, najprawdopodobniej na etapie płatności wystąpił błąd, przez co płatność nie została zaksięgowana na naszym koncie, a pakiet nie został aktywowany. Spróbuj ponownie. Czy otrzymałeś ...
-
Otrzymałem komunikat "Materiał uruchomiony na innym urządzeniu".
Pamiętaj, ten sam materiał możesz oglądać jednocześnie na maksymalnie dwóch urządzeniach lub w przypadku programów opierających się o streaming na żywo - na jednym. Sprawdź, czy nie jesteś zalogowany jednocześnie na kilku urządzeniach, na których może być odtwarzany wybrany materiał. Jeżeli tak - wyloguj się lub usuń któreś z urządzeń. Nie wiesz jak ...
-
Niepoprawne wczytanie playlisty
Jeśli widzisz na swoim ekranie informację o błędzie 302, to oznacza, że wystąpił problem z poprawnym wczytaniem playlisty w Twojej wersji aplikacji. Spróbuj zainstalować najnowszą wersję aplikacji Playera ze sklepu Google Play. Jeśli aplikacja nie jest zgodna z Twoim urządzeniem i problem nadal występuje, zachęcamy do korzystania z innych urządzeń (komputera, telewizora, ...
-
Problem z autoryzacją
Jeśli na ekranie Twojego urządzenia pojawił się błąd 401, to oznacza, że wystąpił problem z autoryzacją (potwierdzeniem dostępu). W tej sytuacji rekomendujemy:1. Wylogowanie i ponowne zalogowanie się na swoim koncie.2. Usunięcie pamięci podręcznej przeglądarki. Nie wiesz, jak to zrobić? Kliknij tutaj. Powyższe podpowiedzi nie rozwiązały problemu? Może on wymagać dokładniejszej analizy. Skontaktuj się ...
-
Problemy z uruchomieniem aplikacji Player na telewizorze
Jeśli masz problemy z uruchomieniem aplikacji Player, sprawdź naszą ogólną rekomendację dotyczącą zmiany kodu DNS w ustawieniach swojego telewizora. Wejdź w Menu telewizora Wybierz kategorię Ustawienia, a w niej zakładkę Ogólne/Sieć i kliknij Stan Sieci Następnie w zakładce Ustaw IP wybierz rubrykę Ustaw DNS i zmień ustawienia z Uzyskaj automatycznie na Wprowadź ręcznie W ...