Kupiłem dostęp do wydarzenia sportowego, ale nie widzę go na swoim koncie, dlaczego?

Jeżeli kupiłeś jednorazowy dostęp do wydarzenia sportowego, ale nie widzisz, że jest aktywny na Twoim koncie:

Sprawdź:

  • Czy płatność na pewno została pobrana z Twojego konta – jeżeli nie, najprawdopodobniej na etapie płatności wystąpił błąd, przez co płatność nie została zaksięgowana na naszym koncie, a pakiet nie został aktywowany. Spróbuj ponownie.
  • Czy otrzymałeś na swój adres mailowy maila z potwierdzeniem zakupu wybranego pakietu – jeżeli nie, poczekaj chwilę i odśwież skrzynkę pocztową. Być może mamy chwilowe opóźnienie w płatności.

Jeżeli jednak dostałeś od nas maila z potwierdzeniem zakupu, a odpowiednia kwota została pobrana z Twojego konta bankowego/karty natomiast w dalszym ciągu nie widzisz pakietu na swoim koncie – skontaktuj się z nami za pośrednictwem formularza kontaktowego, który znajduje się na dole strony. Postaramy się pomóc jak najszybciej!

Czy ta odpowiedź była pomocna?
Przekaż nam informacje jak możemy ulepszyć ten artykuł:
33% osób uznało odpowiedź za pomocną.
Masz dodatkowe pytania?
Skontaktuj się z nami