Wyszukiwanie po tagu: brak pakietu

  • Kupiłem dostęp do wydarzenia sportowego, ale nie widzę go na swoim koncie, dlaczego?

    Jeżeli kupiłeś jednorazowy dostęp do wydarzenia sportowego, ale nie widzisz, że jest aktywny na Twoim koncie: Sprawdź: Czy płatność na pewno została pobrana z Twojego konta – jeżeli nie, najprawdopodobniej na etapie płatności wystąpił błąd, przez co płatność nie została zaksięgowana na naszym koncie, a pakiet nie został aktywowany. Spróbuj ponownie. Czy otrzymałeś ...

  • Brak wykupionego pakietu - odmowa dostępu

    W trakcie korzystania z Playera widzisz planszę z kodem błędu IT/O/ID i poniższym komunikatem?  WYKUP DOSTĘP. Ten kod zazwyczaj oznacza, że nie masz wykupionego pakietu lub stracił on ważność w momencie ładowania danego materiału.  Jak możesz sobie z tym poradzić?  Wybierz urządzenie, z którego korzystasz, a następnie wykonaj po kolei poniższe kroki. Po każdym ...

  • Dlaczego pobierana jest płatność, jeśli nie mam aktywnych pakietów?

    Nie mamy możliwości pobierania płatności, jeśli nie posiadasz aktywnych pakietów. Jeśli zauważasz pobieranie płatności przez nasz serwis ze swojej karty płatniczej, najprawdopodobniej: Posiadasz inne konto, na którym masz działającą subskrypcje. Do takiej sytuacji dochodzi, kiedy wybierasz inną metodę logowania, niż tą przy rejestracji. Sprawdź, czy nie posiadasz innych kont, na których wciąż ...