Wyszukiwanie po tagu: płatność

  • Jaki jest wybór metod płatności za zakupy w sklepie Player?

    W Sklepie Player za pakiet zapłacisz wygodną metodą - płatnością odnawialną, korzystając z dowolnej karty płatniczej. Płatność będzie pobierana cyklicznie z Twojej karty, dzięki czemu możesz cieszyć się dostępem do Playera bez konieczności pamiętania o opłacaniu subskrypcji! Możesz także dodać płatność za swój pakiet odnawialny do rachunku Play (dowiedź się ...

  • Dlaczego nie widzę wykupionego pakietu na swoim koncie?

    Kupiłeś pakiet ale nie widzisz go w Historii Zakupów na swoim koncie? Sprawdź: Czy płatność na pewno została pobrana z Twojego konta – jeżeli nie, najprawdopodobniej na etapie płatności wystąpił błąd przez co płatność nie została zaksięgowana na naszym koncie, a pakiet nie został aktywowany. Spróbuj ponownie. Czy otrzymałeś na swój adres mailowy ...

  • Co mam zrobić jeżeli podczas płatności wystąpił błąd i nie mogłem jej dokończyć?

    W pierwszej kolejności upewnij się, że płatność została pobrana z Twoje konta bankowego/karty płatniczej. Jeżeli płatność nie została pobrana, spróbuj ponownie dokonać zakupu wybranego pakietu. W przypadku gdy jednak płatność została pobrana z Twojego konta bankowego/karty płatniczej, ale na swoim koncie nie widzisz wybranego pakietu upewnij się, że logujesz się na ...

  • Dlaczego otrzymałem komunikat, że moja płatność nie może zostać zrealizowana?

    Powodów dla których może pojawić się komunikat o braku możliwości zrealizowania płatności jest wiele, dlatego też przed dokonaniem płatności upewnij się, że: Twoja karta płatnicza ma aktualny okres ważności; Twoja karta płatnicza nie jest zablokowana; Twoja karta płatnicza nie ma blokady na transakcje internetowe; na Twoim koncie bankowym/karcie płatniczej znajduje się odpowiednia ilość środków, ...

  • Co mam zrobić, jeżeli mojego banku nie ma na liście dostępnych?

    Próbowałeś dokonać płatności za wybrany pakiet za pośrednictwem płatności online, ale na liście dostępnych banków nie ma Twojego? Może to być spowodowane chwilową przerwą techniczną dotyczącą płatności po stronie banku, z którego chcesz skorzystać. Odśwież stronę płatności korzystając z klawisza F5 na swojej klawiaturze i spróbuj ponownie dokonać płatności. Pamiętaj, że niestety ...

  • Kupiłem dostęp do wydarzenia sportowego, ale nie widzę go na swoim koncie, dlaczego?

    Jeżeli kupiłeś jednorazowy dostęp do wydarzenia sportowego, ale nie widzisz, że jest aktywny na Twoim koncie: Sprawdź: Czy płatność na pewno została pobrana z Twojego konta – jeżeli nie, najprawdopodobniej na etapie płatności wystąpił błąd, przez co płatność nie została zaksięgowana na naszym koncie, a pakiet nie został aktywowany. Spróbuj ponownie. Czy otrzymałeś ...

  • Jak anulować płatność odnawialną w Playerze?

    Przypominamy, że odnawialna subskrypcja pozwala na cykliczne pobieranie opłaty za wybrany pakiet z Twojej karty płatniczej, więc nie martwisz się jego przedłużeniem. UWAGA: Jeśli opłaciłeś swój pakiet blikiem / przelewem online / przelewem tradycyjnym, to nie musisz nic robić - usługa sama wygaśnie po upłynięciu opłaconego okresu. Płatność anulujesz tylko poprzez przeglądarkę ...

  • Dlaczego pobierana jest płatność, jeśli nie mam aktywnych pakietów?

    Nie mamy możliwości pobierania płatności, jeśli nie posiadasz aktywnych pakietów. Jeśli zauważasz pobieranie płatności przez nasz serwis ze swojej karty płatniczej, najprawdopodobniej: Posiadasz inne konto, na którym masz działającą subskrypcje. Do takiej sytuacji dochodzi, kiedy wybierasz inną metodę logowania, niż tą przy rejestracji. Sprawdź, czy nie posiadasz innych kont, na których wciąż ...