Wyszukiwanie po tagu: płatność

  • Jakie jest wybór metod płatności za zakupy w sklepie player?

    W Sklepie player możesz skorzystać z kilku możliwości płatności: BLIK  Jednorazowa płatność kartą płatniczą Odnawialna płatność kartą płatniczą Płatność przelewem online Wszystkie z nich są łatwe i wygodne w obsłudze. Pamiętaj, że zakupów w naszym Sklepie możesz dokonać będąc zalogowanym używając przeglądarki internetowej.  UWAGA! nie ma możliwości zakupów przez aplikację mobilną player. 

  • Dlaczego nie widzę wykupionego pakietu na swoim koncie?

    Kupiłeś pakiet ale nie widzisz go w Historii Zakupów na swoim koncie? Sprawdź: Czy płatność na pewno została pobrana z Twojego konta – jeżeli nie, najprawdopodobniej na etapie płatności wystąpił błąd przez co płatność nie została zaksięgowana na naszym koncie, a pakiet nie został aktywowany. Spróbuj ponownie. Czy otrzymałeś na swój adres mailowy ...

  • Co mam zrobić jeżeli podczas płatności wystąpił błąd i nie mogłem jej dokończyć?

    Jeżeli w trakcie dokonywania płatności wystąpił błąd np. straciłeś połączenie z internetem – w pierwszej kolejności upewnij się, że płatność nie została pobrana z Twoje konta bankowego/karty płatniczej. Jeżeli płatność nie została pobrana możesz ponownie dokonać zakupu wybranego pakietu. W przypadku gdy jednak płatność została pobrana z Twojego konta bankowego/karty płatniczej, ...

  • Dlaczego otrzymałem komunikat, że moja płatność nie może zostać zrealizowana?

    Powodów dla których może pojawić się komunikat o braku możliwości zrealizowania płatności jest wiele, dlatego też przed dokonaniem płatności upewnij się, że: Twoja karta płatnicza ma aktualny okres ważności Twoja karta płatnicza nie jest zablokowana Twoja karta płatnicza nie ma blokady na transakcje internetowe Na Twoim koncie bankowym/karcie płatniczej znajduje się odpowiednia ilość środków, ...

  • Co mam zrobić jeżeli mojego banku nie ma na liście dostępnych?

    Próbowałeś dokonać płatności za wybrany pakiet za pośrednictwem płatności online, ale na liście dostępnych banków nie ma Twojego? Może to być spowodowane chwilową przerwą techniczną dotyczącą płatności po stronie banku, z którego chcesz skorzystać. Odśwież stronę płatności korzystając z klawisza F5 na swojej klawiaturze i spróbuj ponownie dokonać płatności. Pamiętaj, że niestety ...

  • Kupiłem dostęp do wydarzenia sportowego, ale nie widzę go na swoim koncie, dlaczego?

    Jeżeli kupiłeś jednorazowy dostęp do wydarzenia sportowego, ale nie widzisz, że jest aktywny na Twoim koncie: Sprawdź: Czy płatność na pewno została pobrana z Twojego konta – jeżeli nie, najprawdopodobniej na etapie płatności wystąpił błąd, przez co płatność nie została zaksięgowana na naszym koncie, a pakiet nie został aktywowany. Spróbuj ponownie. Czy otrzymałeś ...