Dlaczego nie widzę wykupionego pakietu na swoim koncie?
Kupiłeś pakiet ale nie widzisz go w Historii Zakupów na swoim koncie?
Sprawdź:
- Czy płatność na pewno została pobrana z Twojego konta – jeżeli nie, najprawdopodobniej na etapie płatności wystąpił błąd przez co płatność nie została zaksięgowana na naszym koncie, a pakiet nie został aktywowany. Spróbuj ponownie.
- Czy otrzymałeś na swój adres mailowy maila z potwierdzeniem zakupu wybranego pakietu – jeżeli nie, poczekaj chwilę i odśwież skrzynkę pocztową. Być może mamy chwilowe opóźnienie w płatności.
Jeżeli jednak dostałeś od nas maila z potwierdzeniem zakupu, a odpowiednia kwota została pobrana z Twojego konta bankowego/karty, natomiast w dalszym ciągu nie widzisz pakietu na swoim koncie – skontaktuj się z nami na hello@player.pl, postaramy się pomóc jak najszybciej!
Pomimo wykupionego pakietu widzisz komunikat "WYKUP DOSTĘP"? Sprawdź tutaj, co możesz zrobić w tej sytuacji.