Tematy pomocy ‹ Powrót

Dlaczego nie widzę wykupionego pakietu na swoim koncie?

Kupiłeś pakiet ale nie widzisz go w Historii Zakupów na swoim koncie?

Sprawdź:

  • Czy płatność na pewno została pobrana z Twojego konta – jeżeli nie, najprawdopodobniej na etapie płatności wystąpił błąd przez co płatność nie została zaksięgowana na naszym koncie, a pakiet nie został aktywowany. Spróbuj ponownie.
  • Czy otrzymałeś na swój adres mailowy maila z potwierdzeniem zakupu wybranego pakietu – jeżeli nie, poczekaj chwilę i odśwież skrzynkę pocztową. Być może mamy chwilowe opóźnienie w płatności.

Jeżeli jednak dostałeś od nas maila z potwierdzeniem zakupu, a odpowiednia kwota została pobrana z Twojego konta bankowego/karty, natomiast w dalszym ciągu nie widzisz pakietu na swoim koncie – skontaktuj się z nami na hello@player.pl, postaramy się pomóc jak najszybciej!

Czy ta odpowiedź była pomocna?
Przekaż nam informacje jak możemy ulepszyć ten artykuł:
44% uznało odp. za pomocną
Podobne pytania:

Tutoriale i samouczki

Przydatne materiały wideo, które pozwolą rozwiązać Twój problem

Skontaktuj się z nami

Wybierz wygodną dla Ciebie formę kontaktu z pomocą Player