Rozwiń menu Tematy pomocy ‹ POWRÓT

Dlaczego nie widzę wykupionego pakietu na swoim koncie?

Kupiłeś pakiet ale nie widzisz go w Historii Zakupów na swoim koncie?

Sprawdź:

  • Czy płatność na pewno została pobrana z Twojego konta – jeżeli nie, najprawdopodobniej na etapie płatności wystąpił błąd przez co płatność nie została zaksięgowana na naszym koncie, a pakiet nie został aktywowany. Spróbuj ponownie.
  • Czy otrzymałeś na swój adres mailowy maila z potwierdzeniem zakupu wybranego pakietu – jeżeli nie, poczekaj chwilę i odśwież skrzynkę pocztową. Być może mamy chwilowe opóźnienie w płatności.

Jeżeli jednak dostałeś od nas maila z potwierdzeniem zakupu, a odpowiednia kwota została pobrana z Twojego konta bankowego/karty, natomiast w dalszym ciągu nie widzisz pakietu na swoim koncie – skontaktuj się z nami na hello@player.pl, postaramy się pomóc jak najszybciej!

Czy ta odpowiedź była pomocna?
Przekaż nam informacje jak możemy ulepszyć ten artykuł:
48% osób uznało odpowiedź za pomocną.

Skontaktuj się z nami

Wybierz wygodną dla Ciebie formę kontaktu z pomocą player
  • Zaloguj się, aby skontaktować się z konsultantem

    Zaloguj się
    Nie masz jeszcze konta na player.pl?
    Zarejestruj się ›
  • Porozmawiaj z konsultantem online

    Wybierz jedną z dostępnych platform
  • Jak możemy Ci pomóc?
    Musisz udowodnić, że nie jesteś robotem!