Rozwiń menu Tematy pomocy ‹ POWRÓT

Dlaczego otrzymałem komunikat, że moja płatność nie może zostać zrealizowana?

Powodów dla których może pojawić się komunikat o braku możliwości zrealizowania płatności jest wiele, dlatego też przed dokonaniem płatności upewnij się, że:

  • Twoja karta płatnicza ma aktualny okres ważności
  • Twoja karta płatnicza nie jest zablokowana
  • Twoja karta płatnicza nie ma blokady na transakcje internetowe
  • Na Twoim koncie bankowym/karcie płatniczej znajduje się odpowiednia ilość środków, aby dokonać zapłaty

Jeżeli pomimo spełnionych powyższych wymagań, dalej nie możesz dokonać płatności, skontaktuj się z nami na poprzez formularz kontaktowy szczegółowo opisując sytuację. Jeżeli na ekranie otrzymałeś jakiś komunikat – prześlij do nas zrzut ekranu w formie załącznika.

Czy ta odpowiedź była pomocna?
Przekaż nam informacje jak możemy ulepszyć ten artykuł:
38% osób uznało odpowiedź za pomocną.

Skontaktuj się z nami

Wybierz wygodną dla Ciebie formę kontaktu z pomocą player
  • Zaloguj się, aby skontaktować się z konsultantem

    Zaloguj się
    Nie masz jeszcze konta na player.pl?
    Zarejestruj się ›
  • Porozmawiaj z konsultantem online

    Wybierz jedną z dostępnych platform
  • Jak możemy Ci pomóc?
    Musisz udowodnić, że nie jesteś robotem!