Tematy pomocy ‹ Powrót

Dlaczego otrzymałem komunikat, że moja płatność nie może zostać zrealizowana?

Powodów dla których może pojawić się komunikat o braku możliwości zrealizowania płatności jest wiele, dlatego też przed dokonaniem płatności upewnij się, że:

  • Twoja karta płatnicza ma aktualny okres ważności
  • Twoja karta płatnicza nie jest zablokowana
  • Twoja karta płatnicza nie ma blokady na transakcje internetowej
  • Na Twoim koncie bankowym/karcie płatniczej znajduje się odpowiednia ilość środków, aby dokonać zapłaty

Jeżeli pomimo spełnionych powyższych wymagań dalej nie możesz dokonać płatności skontaktuj się z nami na poprzez formularz kontaktowy szczegółowo opisując sytuację. Jeżeli na ekranie otrzymałeś jakiś komunikat – prześlij do nas zrzut ekranu w formie załącznika.

Czy ta odpowiedź była pomocna?
Przekaż nam informacje jak możemy ulepszyć ten artykuł:
33% uznało odp. za pomocną
Podobne pytania:

Tutoriale i samouczki

Przydatne materiały wideo, które pozwolą rozwiązać Twój problem

Skontaktuj się z nami

Wybierz wygodną dla Ciebie formę kontaktu z pomocą Player