Wyszukiwanie po tagu: karta płatnicza

  • Dlaczego otrzymałem komunikat, że moja płatność nie może zostać zrealizowana?

    Powodów dla których może pojawić się komunikat o braku możliwości zrealizowania płatności jest wiele, dlatego też przed dokonaniem płatności upewnij się, że: Twoja karta płatnicza ma aktualny okres ważności; Twoja karta płatnicza nie jest zablokowana; Twoja karta płatnicza nie ma blokady na transakcje internetowe; na Twoim koncie bankowym/karcie płatniczej znajduje się odpowiednia ilość środków, ...

  • Jak usunąć kartę płatniczą?

    Jeśli chcesz zalogować się na telewizorze lub przejść do zakupu usługi przez zeskanowanie kodu QR, rekomendujemy korzystanie z wbudowanego skanera kodów na swoim telefonie. W niektórych zewnętrznych aplikacjach do skanowania kodów QR pobieranych ze sklepów Google Play i Apple Store aktualnie obserwujemy pojawianie się po zeskanowaniu kodu QR nieautoryzowanych przekierowań ...

  • Jak dodać kartę płatniczą przy wyborze metody płatności?

    Za większość pakietów w Playerze możesz zapłacić kartą płatniczą — to bezpieczna metoda, która w niczym Cię nie ogranicza.  Sprawdź, w jaki sposób możesz dodać kartę po wybraniu tej metody płatności: KROK 1. W sklepie Player wybierz interesujący Cię pakiet i metodę płatności kartą. KROK 2. Zaakceptuj zgody oraz regulamin, a następnie Zamawiam ...

  • Jak zmienić kartę płatniczą?

    Pamiętaj, że podczas logowania nie jest konieczne wpisywanie numeru karty płatniczej.W przypadku wystąpienia tego problemu prosimy o zgłaszanie tych reklam do Google i zalecamy kontakt z bankiem celem odzyskania środków poprzez zablokowanie transakcji, złożenie reklamacji lub skorzystanie z opcji chargeback. W każdym momencie możesz zmienić kartę dodaną na swoim Player bez ...

  • Dlaczego pobierana jest płatność, jeśli nie mam aktywnych pakietów?

    Nie mamy możliwości pobierania płatności, jeśli nie posiadasz aktywnych pakietów. Jeśli zauważasz pobieranie płatności przez nasz serwis ze swojej karty płatniczej, najprawdopodobniej: Posiadasz inne konto, na którym masz działającą subskrypcje. Do takiej sytuacji dochodzi, kiedy wybierasz inną metodę logowania, niż tą przy rejestracji. Sprawdź, czy nie posiadasz innych kont, na których wciąż ...