Jak usunąć kartę płatniczą?

Jeśli chcesz zalogować się na telewizorze lub przejść do zakupu usługi przez zeskanowanie kodu QR, rekomendujemy korzystanie z wbudowanego skanera kodów na swoim telefonie. W niektórych zewnętrznych aplikacjach do skanowania kodów QR pobieranych ze sklepów Google Play i Apple Store aktualnie obserwujemy pojawianie się po zeskanowaniu kodu QR nieautoryzowanych przekierowań do reklam Google, wymuszających podanie numeru karty i obciążających konto. Player nie jest odpowiedzialny za te przekierowania i nie pobiera w ten sposób płatności od klientów.
Przed autoryzacją zakupu zweryfikuj, czy odbiorcą płatności jest na pewno TVN S.A.


Pamiętaj, że podczas logowania nie jest konieczne wpisywanie numeru karty płatniczej.
W przypadku wystąpienia tego problemu prosimy o zgłaszanie tych reklam do Google i zalecamy kontakt z bankiem celem odzyskania środków poprzez zablokowanie transakcji, złożenie reklamacji lub skorzystanie z opcji chargeback.

 

Chcesz usunąć swoją kartę z konta Player? To bardzo proste. Postępuj zgodnie z poniższą instrukcją:

KROK 1. Wejdź na stronę www.player.pl i zaloguj się na swoje konto.
KROK 2. W prawym górnym rogu strony kliknij w okrągłą ikonę z pierwszą literą nazwy Twojego profilu, a następnie z rozwijanej listy wybierz Moje zakupy.
KROK 3. Zejdź niżej do sekcji MOJE KARTY. Następnie obok karty, którą chcesz usunąć, kliknij w USUŃ.

Po usunięciu karty otrzymasz potwierdzenie na adres e-mail przypisany do Twojego konta. Pamiętaj, że Twoja subskrypcja odnawialna po usunięciu przypisanej do niej karty nie zostanie automatycznie zerwana. Zrezygnować z usługi możesz na tej samej stronie przez kliknięcie „Anuluj” obok odpowiedniego pakietu.

Jeśli zależy Ci na zachowaniu ciągłości subskrypcji, dodaj nową kartę przed upłynięciem obecnego okresu rozliczeniowego. Możesz to zrobić podczas usuwania karty zaznaczenie opcji „Ustaw moją kolejną kartę jako domyślną” – w ten sposób po dodaniu nowej karty zostanie pobrana kolejna płatność bez rezygnacji z bieżącej oferty.

Możesz także usunąć kartę Domyślną, dodać nową i ustawić ją jako domyślną bezpośrednio na liście dostępnych kart. Pamiętaj, aby zrobić to przed rozpoczęciem nowego okresu rozliczeniowego.

Drugą dodaną kartę i każdą kolejną możesz ustawić jako Domyślną, czyli taką, za pomocą której obsługiwane są wszystkie Twoje transakcje.

Pierwsza dodana karta staje się automatycznie Domyślna, czyli będzie obciążana w przypadku aktywowania oferty na danym koncie w Playerze. Jeśli masz na koncie jedną kartę, to stanie się ona domyślną podczas próby pobrania środków za aktywną subskrypcję. Po dodaniu kilku kart możesz wybrać, z której z nich będą pobierane środki (ustaw tę kartę jako Domyślną).

Uwaga! Jeśli zależy Ci na usunięciu karty z serwisu Player, należy zrobić to w sekcji Moje konto > Moje zakupy na stronie player.pl, a nie w koncie TVN.

Ważne! Jeżeli nie chcesz, aby pakiet został przedłużony o kolejny okres rozliczeniowy, anuluj jego subskrypcję (płatność odnawialną) najpóźniej na 24h przed rozpoczęciem nowego okresu.



Jeśli z jakiegoś powodu nie możesz odpiąć swojej karty, skontaktuj się z nami. W zgłoszeniu prześlij nam adres e-mailowy, na które logujesz się do Playera, potwierdzenie płatności (najlepiej w formacie PDF), a także 4 ostatnie cyfry karty oraz nazwisko jej posiadacza. KLIKNIJ TUTAJ, aby przejść do formularza kontaktowego.

Czy ta odpowiedź była pomocna?
Przekaż nam informacje jak możemy ulepszyć ten artykuł:
50% osób uznało odpowiedź za pomocną.
Masz dodatkowe pytania?
Skontaktuj się z nami