Rozwiń menu Tematy pomocy ‹ POWRÓT

Wpisałem kod vouchera i okazało się, że jest nieaktywny. Dlaczego?

Przede wszystkim upewnij się, że poprawnie przepisałeś kod z otrzymanego vouchera. Jeżeli otrzymałeś go w wiadomości mailowej, skorzystaj z opcji kopiuj + wklej.

W dalszym ciągu otrzymujesz informację, że kod jest nieaktywny? Skontaktuj się z nami poprzez formularz kontaktowy, postaramy się pomóc jak najszybciej!

Czy ta odpowiedź była pomocna?
Przekaż nam informacje jak możemy ulepszyć ten artykuł:
58% osób uznało odpowiedź za pomocną.

Skontaktuj się z nami

Wybierz wygodną dla Ciebie formę kontaktu z pomocą player
  • Zaloguj się, aby skontaktować się z konsultantem

    Zaloguj się
    Nie masz jeszcze konta na player.pl?
    Zarejestruj się ›
  • Porozmawiaj z konsultantem online

    Wybierz jedną z dostępnych platform
  • Jak możemy Ci pomóc?
    Musisz udowodnić, że nie jesteś robotem!