Rozwiń menu Tematy pomocy ‹ POWRÓT

Dlaczego nie mogę oglądać pomimo wykupionego pakietu?

Aby korzystać z materiałów dostępnych na player upewnij się, że spełniasz poniższe warunki:

  • Zarówno sprzęt z którego korzystasz jak i połączenie internetowe jest zgodne z naszymi minimalnymi wymaganiami
  • Znajdujesz się na terytorium Polski
  • Film, serial lub program, który chcesz oglądać jest dostępny w wykupionym przez Ciebie pakiecie

Jeżeli spełniasz powyższe warunki, a dalej nie możesz oglądać pomimo wykupionego pakietu koniecznie skontaktuj się z nami na hello@player.pl

Czy ta odpowiedź była pomocna?
Przekaż nam informacje jak możemy ulepszyć ten artykuł:
17% osób uznało odpowiedź za pomocną.

Skontaktuj się z nami

Wybierz wygodną dla Ciebie formę kontaktu z pomocą player
  • Zaloguj się, aby skontaktować się z konsultantem

    Zaloguj się
    Nie masz jeszcze konta na player.pl?
    Zarejestruj się ›
  • Porozmawiaj z konsultantem online

    Wybierz jedną z dostępnych platform
  • Jak możemy Ci pomóc?
    Musisz udowodnić, że nie jesteś robotem!