Tematy pomocy ‹ Powrót

Dlaczego nie mogę oglądać pomimo wykupionego pakietu?

Aby korzystać z materiałów dostępnych na player upewnij się, że spełniasz poniższe warunki:

  • Zarówno sprzęt z którego korzystasz jak i połączenie internetowe jest zgodne z naszymi minimalnymi wymaganiami
  • Znajdujesz się na terytorium Polski
  • Film, serial lub program, który chcesz oglądać jest dostępny w wykupionym przez Ciebie pakiecie

Jeżeli spełniasz powyższe warunki, a dalej nie możesz oglądać pomimo wykupionego pakietu koniecznie skontaktuj się z nami na hello@player.pl

Czy ta odpowiedź była pomocna?
Przekaż nam informacje jak możemy ulepszyć ten artykuł:
13% uznało odp. za pomocną
Podobne pytania:

Tutoriale i samouczki

Przydatne materiały wideo, które pozwolą rozwiązać Twój problem

Skontaktuj się z nami

Wybierz wygodną dla Ciebie formę kontaktu z pomocą Player