Rozwiń menu Tematy pomocy ‹ POWRÓT

Problem z autoryzacją

Jeśli na ekranie Twojego urządzenia pojawił się błąd 401, to oznacza, że wystąpił problem z autoryzacją (potwierdzeniem dostępu).

W tej sytuacji rekomendujemy:
1. Wylogowanie i ponowne zalogowanie się na swoim koncie.
2. Usunięcie pamięci podręcznej przeglądarki. Nie wiesz, jak to zrobić? Kliknij tutaj.

Powyższe podpowiedzi nie rozwiązały problemu?

Może on wymagać dokładniejszej analizy. Skontaktuj się z nami i opisz problem oraz prześlij nam kod serwisowy z aplikacji (wejdź w ustawienia aplikacji, otwórz zakładkę dane diagnostyczne i zrób zdjęcie zawartości). KLIKNIJ TUTAJ, aby przejść do formularza kontaktowego.

Tagi:
Czy ta odpowiedź była pomocna?
Przekaż nam informacje jak możemy ulepszyć ten artykuł:
53% osób uznało odpowiedź za pomocną.
Masz dodatkowe pytania?
Skontaktuj się z nami