Wyszukiwanie po tagu: potwierdzenie dostępu
-
Problem z autoryzacją
Jeśli na ekranie Twojego urządzenia pojawił się błąd 401, to oznacza, że wystąpił problem z autoryzacją (potwierdzeniem dostępu). W tej sytuacji rekomendujemy:1. Wylogowanie i ponowne zalogowanie się na swoim koncie.2. Usunięcie pamięci podręcznej przeglądarki. Nie wiesz, jak to zrobić? Kliknij tutaj. Powyższe podpowiedzi nie rozwiązały problemu? Może on wymagać dokładniejszej analizy. Skontaktuj się ...
-
Problem z dostępem
Przy korzystaniu z Playera widzisz planszę z kodem błędu TV/I/OR poniższym komunikatem? WYSTĄPIŁ BŁĄD. Mamy obecnie problem z odtworzeniem tego materiału. Spróbuj ponownie lub uruchom aplikację Player jeszcze raz. Ten kod może oznaczać problem z potwierdzeniem dostępu (autoryzacją). Jak sobie możesz z tym poradzić? Wybierz urządzenie, z którego korzystasz, a następnie wykonaj po kolei poniższe ...