Otrzymałem komunikat „Wyświetlenie tego wideo w Twojej lokalizacji jest niemożliwe”.
Jeśli posiadasz wykupiony w Polsce pakiet Player i zobaczyłeś powyższą wiadomość, to dostęp do materiałów będzie możliwy również w krajach UE i Europejskiego Obszaru Gospodarczego.
Przypominamy, jeśli posiadasz pakiet TVN International, czyli pakiet wykupiony za granicą, to możesz oglądać tylko wybrane tytuły. Dla Twojej wygody zebraliśmy je na naszej stronie w zakładce: Player International. Możesz w niej zawsze sprawdzić, jakie materiały będą dla Ciebie dostępne.
Jeśli upewniłeś się, że wybrana pozycja jest częścią Twojego pakietu, ale masz problem z jej wyświetleniem, wykonaj poniższe czynności:
- Zweryfikuj konto, na którym jesteś zalogowany, czy jest na nim aktywny pakiet
- Sprawdź, czy nie korzystasz z VPN
- Upewnij się, że korzystasz z najnowszej wersji aplikacji. Jeśli masz taką możliwość, pobierz aktualizację.
Jeśli nadal nie możesz obejrzeć programu, który wchodzi w skład Twojego pakietu, przygotuj zrzut ekranu z Danych diagnostycznych (zaloguj się na konto Player > wejdź w Awatar > Ustawienia > Dane diagnostyczne) i użyj przycisku WYŚLIJ WIADOMOŚĆ lub KLIKNIJ TUTAJ, aby przejść do formularza kontaktowego.