Wyszukiwanie po tagu: ograniczenia licencyjne

  • Dlaczego otrzymałem komunikat, że usługa nie jest dostępna w moim kraju?

    Jeżeli przebywasz na terytorium Polski, ale wciąż widzisz na ekranie swojego komputera komunikat, że usługa nie jest dostępna w Twoim kraju, najprawdopodobniej używasz przeglądarki Opera z włączoną opcją Turbo. Aby ją wyłączyć wystarczy, postępuj zgodnie z poniższą instrukcją: Kliknij w ikonę „O” w lewym górnym rogu okna przeglądarki W Menu, które się rozwinęło ...

  • Otrzymałem komunikat „Wyświetlenie tego wideo w Twojej lokalizacji jest niemożliwe”.

    Jeżeli znajdujesz się na terenie Polski, ale widzisz taki komunikat – sprawdź czy nie korzystasz z przeglądarki Opera z włączoną opcją Turbo. Jeżeli tak, wyłącz ją i odśwież przeglądarkę. Nie wiesz jak to zrobić? Sprawdź TUTAJ! Korzystasz z innej przeglądarki ale dalej widzisz ten błąd? Skontaktuj się z nami poprzez formularz kontaktowy, ...